[WN] Onze eerste western wedstrijd. Ima Funny Character.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SmartBH

Re: Onze eerste western wedstrijd. Ima Funny Character.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:29

Proficiat heel erg leuk verslag. Wat een topper zo presteren voor de eerste keer! Plezier straalt er van af

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:49

Wat kan jou het schelen die 0 punten, dat belonen is sowieso veel leuker en belangrijker :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:55

Ik moest eigenlijk een beetje lachen toen ik je "foutje" las. :') Zo iets zou mij ook nog overkomen. :') oliebol happens, wat een heerlijke mentaliteit heb je! Da's een mentaliteit waar alle wedstrijdruiters ongeacht hun "tak" een voorbeeld aan mogen nemen. :j
Verder ken ik niets van western maar wat ik wel zie is dat jullie plezier hebben, dat je een prachtig paard hebt dat eerlijk gereden wordt en dat jullie een super leuk setje zijn! :)
Die gouden outfit past inderdaad prachtig bij zijn kleur. :j

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 10:52

Bedankt allemaal!! *\o/* 'wat een positieve reacties :o *D Erg leuk!!

Op 17 mei starten we de 2e wedstrijd.. ook de pleasure en een nieuw onderdeel 'Horsemanship' van te voren dan maar wel even de regels doornemen :o :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 11:20

Wat leuk! En wat kan je nou die punten schelen :P ik heb met m'n vorige verzorgpaard ook wel eens een 0 score gehad omdat ze in het sleutelgat achteruit alle pionnen plat stampte _O- met commentaar van de jury dat we misschien beter konden gaan bowlen :D

Maar het ziet er goed uit, de je rijdt 'm heel vriendelijk! En leuke blouse! +:)+
Horsemanship is ook erg leuk. Veel plezier 17 mei!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:27

het plezier straalt er vanaf :)! En ik dat heel veel mensen wat kunnen leren van jouw sportieve houding :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:43

Haha geweldig "en maar belonen en naar belonen" ! Moest er om lachen want zou zelf dus ook deze fout maken :p geen regels lezen gewoon lekker gaan.. En ach aan alles is te zien en horen dat het super voor jullie alle 2 was geweest dus wat maakt het dan uit die 0 punten! Genieten staat altijd op nummer 1 en dat is in ieder geval gelukt! En nog proficiat met je mooie 3e plaats!!