Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziet er leuk uit
jullie hebben toch wel echt veel plezier samen
geniet er van! 
Rezielove schreef:Herkende je paard direct,want ik had een keer met je gesproken op facebook over jou paard!
Ben nog steeds verliefd op het paard

marijkiiii schreef:Jullie zijn een mooie combi!![]()
Probeer met je handen de manenkam te volgen, dan krijg je ook niet dat soort situaties als bij die afsprong(nu zweven je handen er een beetje boven, als je begrijpt wat ik bedoel).

Walrus schreef:Mooi dier!
Ik geloof wel dat jij straks schijtluis af bent en dat die wedstrijd helemaal goed komt! Heel veel succes alvast, laat je ons even weten hoe het is gegaan?

EskeGirl schreef:Wat een knap paard heb je, veel succes op je wedstrijd!
Mag ik puur uit nieuwsgierigheid vragen wat voor bit je hebt? Deze heb ik nog nooit gezien.
katiee schreef:Leuk hoor!! En als je goed kijkt staat er op een paar foto's een fotograaf ofzoiets op de achtergrond met de camera tegen hun neus aan toen jij sprong, moet je op internet opzoeken!! Misschien staan er wel foto's!!

Snollygoster schreef:katiee schreef:Leuk hoor!! En als je goed kijkt staat er op een paar foto's een fotograaf ofzoiets op de achtergrond met de camera tegen hun neus aan toen jij sprong, moet je op internet opzoeken!! Misschien staan er wel foto's!!
Haha, dat is gewoon onze tweede fotograaf
Ik had m'n moeder mee als fotograaf en dat andere meisje met het bruine paard op de eerste foto had dat meisje mee