Goldie dat is al een tijd terug veranderd door de KNHS. Is tegenwoordig eigen verantwoordelijkheid van de ruiter dus je krijgt een prachtige brief van de KNHS.
Claire, gefeliciteerd!
Never_mind ook gefeliciteerd met je prijs.
Nou een goed resultaat toch Casca
Netjes Lappielap!
Toppertje Rosa! Super!
Super Lotte, gefeliciteerd!
Fijn dat je cross goed ging E!
Monika goed van je cross!
Rianne echt balen van je telefoon
je raakt wel vaak iets kwijt op cross 
Mooi debuut Daphne!!
snap niets van die jurering, krijg altijd minimaal 7'ens voor de gangen, nu stap een 5 en draf en galop een 6. Huh? Springen een balkje, Challenge vond de dubbels te krap en in het kader van we maken het simpele parcours iets moeilijker pakte hij de eerste die op twee galopssprongen moest al op 1 en de tweede zou hij een in-uit van maken, maar daar greep ik in wat dus een balk opleverde. Cross deed hij fantastisch! Foutloos en heerlijk gevoel. Heb m'n klokje onderweg per ongeluk uit gezet dus geen idee van de tijd. Hij deed het water zo simpel terwijl hij gewoon inlopen nog wel eens wat spannend vindt en de rest ook zo simpel. Op de hei nog een klein beetje onwennig maar ook dan gaat 'ie gewoon door, lekker dier
), hengstje was met name met de dressuur wat gespannen door de drukte om zich heen (heeft ook nog geen wedstrijdervaring, dus was wel te verwachten). Ik vond het een leuke cross, netjes geregeld.... alleen die toiletten
...

Ja ik verlies nogal eens wat op wedstrijd, is het niet mijn crosshorloge, caphoes of zweep, dan nu wel mijn telefoon... Hij is nog niet terug maar gaat sinds vanmiddag ook niet meer over dus vrees het ergste...