Omdat jij niet aan de shank wilt komen, durf je hem veel meer los te laten, waardoor hij niet gaat hangen, en zelf ook los laat in zijn lijf. Maar jij wilt niet starten maar fique, toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Omdat jij niet aan de shank wilt komen, durf je hem veel meer los te laten, waardoor hij niet gaat hangen, en zelf ook los laat in zijn lijf. Maar jij wilt niet starten maar fique, toch? _Cindy schreef:Fijne foto's, het geeft een mooi ontspannen beeld! Ik heb het idee dat de baby shank meer doet voor jou dan voor hemOmdat jij niet aan de shank wilt komen, durf je hem veel meer los te laten, waardoor hij niet gaat hangen, en zelf ook los laat in zijn lijf. Maar jij wilt niet starten maar fique, toch?
Ik ook hoor maar we wachten nog even.

.rainbow8 schreef:Ziet er ontspannen uit. Het 'commentaar' van m'n voorgansters over je shank ben ik helemaal met ze eens.
Tip voor je beugels... Je zadel ophangen, fenders invetten, dan draaien met een bezemsteel erdoor. Dan zijn je beugels gefixeerd en blijven ze zo hangen. Als je dit fixeren ongeveer 2 weken volhoud, blijven ze zo hangen (althans is mijn ervaring)
Thnx voor het meedenken! 
Kingloveyou schreef:Hoi hoi!
Ik heb nog geen topic geopend. Wij starten als combinatie in de Endurance. Ik train nu met mijn Endurance tuig omdat ik tot op heden nog geen geschikt zadel heb kunnen vinden voor mijn pony. Het enige wat eigenlijk geschikt is voor ons is een Bob Marshall. Hij heeft een ontzettend kort ruggetje dus kan geen square skirt kwijt. 16 inch is te groot.. Als het goed is ga ik volgende week een BM passen in onze maten! Wellicht zie je daarna nog wat foto's van ons voorbij komen. Ben erg blij als ik zo dadelijk ook een mooi Western tuig heb. Je kan toch niet optimaal met je zit en benen werken in dat zadel..
! 
Warboel schreef:Hey ziet er goed uit zeg! Is wel wennen he voor het eerst met een shankje.
Leuk dat je een topic geopend hebt, ben heel benieuwd naar je verdere vooruitgang! Vind je paard erg leuk