Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geloof dat het nu wel allemaal daar kan staan. 
. 5 Dagen is idd erg lastig te plannen met kinderen en een baan.... Ook je aantal vakantiedagen wordt op die manier nogal snel gereduceerd als je dat een aantal keer per jaar doet. Voor sommigen niet zo erg (zoals mijzelf) maar als je een gezinnetje met kinderen hebt...... Maar ik geloof niet echt dat organisaties daarbij stil (gaan) staan. Het is voor een amateur gewoon lastig wat tijd en geld betreft.

Libera schreef:Pfff hier betaal je voor een gewone B-wedstrijd (ja, nationaal dus, gewoon basissport) die bedragen!
Als ik naar een 3 daagse wedstrijd ga ben ik 6x $55 kwijt aan proefjes zelf (startgeld dus)
Verder nog zo'n $200-300 voor een stal,
Moet drie verschillende lidmaatschappen hebben, USEF,USDF en CDS, zit je ook aan de $300
En dan moet ik zelf nog ergens slapen natuurlijk! En eten, voor mij en de paarden, en benzine om er te komen... Zit al snel 4-5 uur in de auto voor een wedstrijd
Kortom, zit zo aan de $1000 voor een weekendje wedstrijd. Internationaal CDI is nog veel duurder. Ik heb ook geen sponsor, ik werk me gewoon uit de naad en ga maar een paar keer per jaar op wedstrijd, en boek
geen vakanties