Wil ook graag komen kijken met een vriendin die misschien TREC wil gaan rijden... maar wat is het leukst en interessants om te zien? Hoe laat en waar zouden we er dan moeten zijn? Kon op de website maar weinig info over de wedstrijd vinden. Maar denk dat hier vast mensen wel een idee hebben.
WendyBZ
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-14 09:24
De PTV is het leukst om te zien Die begint om 13u00 in het bos. Je kan parkeren bij 't Hoefijzer (Oranjekanaal zz 6, Zwiggelte) en daar kunnen ze je wel vertellen waar het is
Wij zijn gisteren wezen kijken naar de Trec wedstrijd en vonden het erg leuk. Mijn dochters zijn erg enthousiast geworden en ze willen dus graag eens meedoen. Nu is mijn vraag, is er iemand die ons de POR kaart van zaterdag kan mailen? Wij wonen daar in de buurt en dan kunnen ze eens oefenen.
Hoi Poco, leuk dat je dochters enthousiast zijn! Ik denk dat WendyBZ van de organisatie de kaart wel digitaal heeft. Wellicht kun je haar even een PB sturen?
WendyBZ
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-14 14:46
Zonder route heb je daar niet zoveel aan denk ik Maar ik heb hem inderdaad digitaal. Neem even contact op anders, dan kunnen we wat afspreken