Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Lijkt je dat wel leuk en ben je door een lidmaatschap bij een rijvereniging, een startkaart of een geldig(!) ruiterbewijs lid van de KNHS, dan kun je je inschrijven voor deze wedstrijd.
Balen, dan word het dus niet meedoen.. Geen lidmaatschap bij een vereniging, geen startkaart en ook geen ruiterbewijs.. Somebitch schreef:Hij staat hier op de planning, wel even een overnachting regelen denk ik.. Of kijken of we op het wedstrijdterrein mogen slapen.

AlexVB schreef:Superassie, Om mee te doen heb je aan een startkaart a € 17,- meer dan voldoende bij de KNHS. Je mag dan meedoen aan de impuls/kennismakingsklasse en dan zoveel in het jaar als je wilt.
Ik zou het geweldig vinden - en de organistatie ook - als er veel, heel beel Limburgers meedoen.
AlexVB schreef:Ze weet het nog niet maar Alison komt dan groomen als ze zelf niet rijdt.
Ik zal - omdat ik redelijk in de buurt woon - voor jullie op zoek gaan voor diverse accommodaties mocht het niet mogelijk zijn op het wedstrijd terrein te overnachten.
Een locatie in de buurt is de Pingerhoeve in Nuth. dit is een B&B met de mogelijkheid je paard op een weide / paddock te zetten.
Pingerweg 11, 6361 AL Nuth, Netherlands
+31 45 577 8517
) omgeving.

). Ik zou even rondvragen, er is vaak wel wat mogelijk met een weilandje ofzo, zeker als je geen stal nodig hebt. Somebitch schreef:AlexVB schreef:Superassie, Om mee te doen heb je aan een startkaart a € 17,- meer dan voldoende bij de KNHS. Je mag dan meedoen aan de impuls/kennismakingsklasse en dan zoveel in het jaar als je wilt.
Ik zou het geweldig vinden - en de organistatie ook - als er veel, heel beel Limburgers meedoen.
Ik voel me buitengesloten.
Allienda schreef:AlexVB schreef:Ze weet het nog niet maar Alison komt dan groomen als ze zelf niet rijdt.
Ik zal - omdat ik redelijk in de buurt woon - voor jullie op zoek gaan voor diverse accommodaties mocht het niet mogelijk zijn op het wedstrijd terrein te overnachten.
Een locatie in de buurt is de Pingerhoeve in Nuth. dit is een B&B met de mogelijkheid je paard op een weide / paddock te zetten.
Pingerweg 11, 6361 AL Nuth, Netherlands
+31 45 577 8517
Dat is best nog wel een eindje vandaan bij Heijenrath
AlexVB schreef:Superassie, Om mee te doen heb je aan een startkaart a € 17,- meer dan voldoende bij de KNHS. Je mag dan meedoen aan de impuls/kennismakingsklasse en dan zoveel in het jaar als je wilt.
wel jammer sandyjorgen schreef:AlexVB schreef:Superassie, Om mee te doen heb je aan een startkaart a € 17,- meer dan voldoende bij de KNHS. Je mag dan meedoen aan de impuls/kennismakingsklasse en dan zoveel in het jaar als je wilt.
voor 17 euro ben je alleen lid van de knhs. een startkaart krijg je er voor dat geld niet bijwel jammer

Hilli schreef:Bij de pony's mag je alleen starten onder de 18...

Hilli schreef:sandyjorgen schreef:volgensmij is het lidmaatschap alleen wel voldoende om de kennismakingsklasse te rijden
Klopt helemaal
AlexVB schreef:Nou wat is ver en wat is een eindje? Beter 45 minuten rijden met paard in de trailer dan 3 uur of langer.. Voor mij is alles binnen een straal van 500km om de hoek, tot 1000km een eindje en meer dan dat is het pas ver..
Somebitch schreef:Nee hoor je kan gewoon jaarlijks opzeggen. Dus als jij op tijd opzegd kan je er 1 jaar lid van zijn. Je hoeft dan idd enkel de 17€ euro te betalen aan de KNHS en dan mag je mee doen in Heijenrath aan de 22 KM.