[WN] Nieuw bijrijd paard Jewel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Re: Nieuw bijrijd paard Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 01:55

Leuke merrie!
En joh al is ze een Pinto :P gaat erom dat jullie lekker veel plezier hebben samen :D
Succes met het omscholen en hopelijk kunnen jullie nog lang genieten van elkaar :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 08:00

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:50

Veel plezier met het bijrijden!
En wat maakt het uit wat het precies is, of als het een kruising is! Als ze maar lekker rijdt en jij er plezier in hebt!

Wat betreft je manier van rijden aanpassen aan de bak, daar vind ik niks mis mee. Als een stal en de faciliteiten die je daar hebt heel fijn zijn, maar er ligt geen reining geschikte bodem, dan is het logisch dat je geen reining gaat rijden. Om dan maar een andere stal te zoeken alleen omdat je perse reining zou moeten/willen rijden is helemaal niet noodzakelijk (tenzij je reining wilt starten op wedstrijden natuurlijk, dan zul je moeten kunnen oefenen ;) ).

Wij hebben ook in eerste instantie een stal gekozen waar de paarden het heel erg naar hun zin hebben (en wij ook), maar ook daar ligt geen reiningbodem. Dat betekent dat we met onze ruin dus geen stops en spinns trainen, maar als je daarin ook geen wedstrijdambities hebt is dat geen enkel probleem!

xTesske

Re: Nieuw bijrijd paard Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 18:16

bedankt voor alle reacties!

Ik denk dat het met wedstrijden bij het halter en misschien ik in de toekomst pleasure.