Als het goed is heb ik 2 maart weer een PTV-middag in de binnenbak. In overleg kan dat wel in combinatie met 's ochtends kaartlezen
pasp
Geplaatst: 31-01-14 18:13
Hoi Wendy,
Kan je daar nog een "dummie" bij gebruiken? Je zult me werkelijk alles moeten uitleggen hoor en een beetje geduld met me moeten hebben met de kaart.
Misschien herinner je ons nog wel uit ons gezamenlijk vorig leven
Tjelley
Geplaatst: 31-01-14 18:15
"Dummie" 2 meldt zich ook
pasp
Geplaatst: 31-01-14 18:16
Geweldig, arme Wendy!
WendyBZ
Geplaatst: 31-01-14 18:17
Geen 'arme' Wendy, vindt Wendy juist hartstikke leuk Als jullie even mailen naar info@trecnoord.nl kunnen we verder afspreken
pasp
Geplaatst: 31-01-14 18:18
dat heb ik al gedaan. voordat ik verder ging op deze manier.
piecon
Geplaatst: 01-02-14 16:33
Op 13 april geven wij een beginnerscursus. We hebben nog 1 plekje. Wij zitten thv Arnhem bij de Duitse grens.(zie onderschrift) Mocht Wendy vol zitten dan kan je ook bij ons terecht.
Ik ben sinds november 2013 trotse eigenaar van een lieve merens van 16 jaar. Na haar eerst een pauze te hebben gegeven , om te wennen en heeeeeel veel aftevallen, voor ik erop zou gaan. Wil ik nu zo langzamerhand toch iets met haar te gaan doen. Na veel lezen lijkt mij Trec toch wel heel erg leuk, al zou ik mijn spring'angst' wel moeten overwinnen. Maar dit paardje heeft een conditie van 0, ik weet niet wat ze wel of niet kan, en echt intensief dressuur vind ik verschrikkelijk. Ik weet dat ze in een ver verleden veel voor de kar heeft gelopen en ik weet dat ze angst heeft voor trekkers. Maar nu... Waar moet ik beginnen en wie weet, wie mij en mijn paardje hierbij zouden kunnen begeleiden. Ik ben nu alleen nog maar aan het stappen, en ben zondag begonnen met balkjes lopen (eroverheen en er tussen door), dus daar is een begin mee gemaakt. Helaas heb ik nog geen trailer dus naar bijvoorbeeld zuidlaren gaan wordt em Nog niet.
pasp
Geplaatst: 26-02-14 09:54
Hoi Suzanne waar woon je precies en waar staat je paard? Misschien kan je een keer met ons mee als het niet al te ver weg is. Ik woon net over de grens in Duitsland op hoogte van Bellingwolde. {Groningen}
volgens mij moet je paard voor trec 6 jaar zijn. Weet niet of dit klopt, maar dacht dit eerst ergens te hebben gelezen. Wanneer word je ruin 6? Heel veel buitenrijden om te oefenen, als je het kan een keer een kaart te voorschijn halen kijken of je die ook kan lezen, en anders hierbij hulp vragen. Met het zo langzaam mogelijk galopperen en snel mogelijk stappen is denk ik gewoon oefenen. En PTV is ook oefenen, als je de hindernissen opzoekt zou je deze misschien na kunnen bouwen
Je mag T1 (kennismakingsklasse) en T2 starten als het paard 5 jaar oud is. T3 en T4 zijn de zwaardere klasse daarin moet je paard 6 jaar oud zijn om te mogen starten.
Sussanne
Geplaatst: 26-02-14 20:42
pasp schreef:
Dat is ongeveer een uurtje bij mij vandaan
Dat valt eventueel te overzien. Het is nog niet de bedoeling om dit jaar te starten, ik hoop volgend jaar. Maar training kan geen kwaad voor ons allebei . Ik ga wel naar zwiggelte om te kijken, staat op de kalender
LovesSam
Geplaatst: 26-02-14 20:44
Sussanne, kunnen we meeten! Ik rijd die wedstrijd ook mee