Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MidnightPSan schreef:jullie zijn wel allemaal schatten van mensen , er staat met pijn in mijn hart, jullie zijn alleen hard, en buiten de prijs om zou een tidona step een prima opstap paard zijn voor een beginner.
sterkte met de verkoop, ik zou niet graag paardloos zijn , ik denk vele hier niet.
MidnightPSan schreef:jullie zijn wel allemaal schatten van mensen , er staat met pijn in mijn hart, jullie zijn alleen hard, en buiten de prijs om zou een tidona step een prima opstap paard zijn voor een beginner.
sterkte met de verkoop, ik zou niet graag paardloos zijn , ik denk vele hier niet.
Als dát al niet klopt, wat klopt er dan van de rest van de informatie, vraag ik me onwillekeurig af... M_en_M schreef:De kleur is verschillend omdat hij in ze zomer lichter is dan in de winter
dat heeft hij altijd al gehad
Rij foto's zal op dit moment niet gaan ivm zwangerschap
en idd misschien kan ik beter dingen aanpassen in de advertentie
). Alleen ga ik er dan vanuit dat dit de vraagprijs voor het paard is. Dan zou ik in de titel een prijs voor het paard noemen en in de omschrijving een prijsidee voor de toebehoren en eventueel voor alles bij elkaar.
Citaat:Hierbij bied ik te koop aan:
Goed getrainde Quarter ruin
Geboren: 24-06-2000
Reden van verkoop: tijd tekort wegens zwangerschap.
Training:
Reining
Hij kan goed spinnen, dat is een van zijn pluspunten.
Het paard is een werker en doet dit met veel plezier.
Pittig dier, zowel onder het zadel als aan de longeerlijn. Reageert goed op stemhulpen.
De stops zijn een puntje waar hij zelf iets luier in is, hij doet ze wel graag.
Wedstrijd ervaring:
Heeft eenmaal een wedstrijd gelopen en heeft potentie om verder te komen.
Karakter:
Het paard is kindvriendelijk, gemakkelijk bij de hoefsmid en heeft geen stalgebreken.
Hij is altijd gemakkelijk uit het land te halen.
Niet geschikt voor beginners zonder begeleiding.
Gezondheid:
Altijd optijd bij de hoefsmid geweest. Op tijd ontwormd en geënt.
Bij de verkoop zit in:
-Zadel crates
-2 hoofdstellen
-Dekens
-Slinkies
-Poets spullen
-Een kast waar het in opgeborgen kan worden
Alles wat bij het paard hoort zit bij de koop in
Richtlijn vraagprijs:
Vrij bieden mag.
Biedingen via de mail wordt spoedig op geantwoord.
Of telefonisch contact mag ook.
SuperAssie schreef:Ach, bij Haflinger advertenties staat er ook de helft van de tijd 'bruin' in plaats van vos, moeten we daar ook moeilijk over gaan doen?
Dat is nog wel het minste waar ik me aan zou ergeren.
Koper schreef:SuperAssie schreef:Ach, bij Haflinger advertenties staat er ook de helft van de tijd 'bruin' in plaats van vos, moeten we daar ook moeilijk over gaan doen?
Dat is nog wel het minste waar ik me aan zou ergeren.
Iemand die een vos bruin noemt vind ik niet iemand met zelfs maar het allergeringste benul van paarden. Van zo iemand koop ik geen paard. En als het een "slordigheid" is vind ik het alsnog raar staan. Als mensen willen dat ik een advertentie serieus neem, stel hem dan ook serieus op
Koper schreef:Tja. Als iemand in een advertentie op zo'n manier (vos/bruin, ruin/merrie) laat weten de verkoop en de potentiële kopers niet serieus te nemen haak ik af. Het staat slordig en ongeïnteresseerd. Hoe veel moeite is het nou om gewoon even vos in te vullen