Ik rij in omgeving Havelte, zou het leuk vinden als er nog iemand in de buurt rijdt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nikita82 schreef:Leuk!
Mijn paard en ik verhuizen volgende week naar Zwolle. Volgens mij kun je dan mooi trainen in Ommen, Lemeleberg, Sallandseheuvelrug en de Veluwe? Alles op een half uurtje rijafstand (hoop ik) Zijn er ruiters in deze omgeving die samen willen trainen?
Somebitch schreef:AlaskaTorrie schreef:Iemand omgeving Nispen/Rucphen? Eventueel Breda.. Er is qua lengte van de rit veel mogelijk..
Jij stond toch eerst in Bergen op Zoom?
Maar ben toen OOOOITT weleens op de stal waar jij stond in BoZ gekeken naar stalling.
janneke584 schreef:mazzeltje schreef:Jip en ik wonen in Leersum, dus als iemand hier wil trainen ben je welkom!
Ik wil graag een keer meetrainen, maar start pas klasse I. Ik weet niet of je dat een probleem vind? Heb een NRPS d-pony van 6 jaar. Wij rijden regelmatig in Leersum in het bos. Mijn paarden staan in Ingen.
Karrimh schreef:ik heb verschillende paarden en voor mij maakt het niveau dus niet uit, is het klasse I kan ik een jonkie meenemen en is iemand al verder kan ik bv Sera meenemen. daarnaast ben ik op dit moment een 3 en 4 jarige aan het zadelmak maken dus als iemand in de toekomst met mij met die mee zou willen gaan graag. moet dan dus wel een bomproof begeleiding zijn, want zal voor Ghadir en Valkan de 1e keer zijn dan ze op locatie gaan (maar duurt nog wel even hoor, ik heb geen haast met die 2)
fannetje schreef:Karrimh schreef:ik heb verschillende paarden en voor mij maakt het niveau dus niet uit, is het klasse I kan ik een jonkie meenemen en is iemand al verder kan ik bv Sera meenemen. daarnaast ben ik op dit moment een 3 en 4 jarige aan het zadelmak maken dus als iemand in de toekomst met mij met die mee zou willen gaan graag. moet dan dus wel een bomproof begeleiding zijn, want zal voor Ghadir en Valkan de 1e keer zijn dan ze op locatie gaan (maar duurt nog wel even hoor, ik heb geen haast met die 2)
Als je Dinky niet meeneemt is die van mij bomproof![]()
Dus tegen die tijd geef je maar een gil
finnens schreef:Ik wil volgend jaar gaan starten met mijn Draver X Peruaanse Paso, ben nu aan het trainen met een vriendin die al Endurance rijdt met haar paard. Hij kan aardige stukken lopen, heeft wel een aardig tempo ..
Ik rij in omgeving Havelte, zou het leuk vinden als er nog iemand in de buurt rijdt
janneke584 schreef:Dan ga ik waarschijnlijk met Saskia in Leersum rijden, dus misschien kunnen we gezamelijk gaan? Volgende week zondag kan ik niet ivm onderlinge wedstrijd, maar zaterdag en het weekend erop kan ik gewoon