[SGW] Zijn de sgw-doelen van 2013 behaald?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: Zijn de sgw-doelen van 2013 behaald?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:16

Onderwerp: [SGW]doelen voor 2013

Annetje schreef:
Omdat ik vorig jaar ook mijn doelen gesteld had qua sgw, ga ik dat nu weer doen. Ik heb ze toen redelijk waar kunnen maken, maar in de tussentijd toch besloten dat mijn paard niet meer de sport in gaat (voorlopig althans) en mijn startkaart opgezegd. Daar worden je doelen ook anders van natuurlijk:

Dressuur: paard soepel en voorwaarts houden
Springen: Elke week een huppeltje om paard vrolijk te houden, hopelijk af en toe een oefenparcours, mits paard dat aankan (ivbm oude peesblessure en rug die net niet helemaal lekker is)
SGW: Wat trainingen rijden, zelf heenklooien op tereinen in de buurt, galoptrainingen thuis rijden en mits paard het aankan wil ik alle tripalons en oefencrossen langs die niet heel ver weg zijn

Allemaal niet behaald. De oude peesblessure kwam terug en nu stap ik elke dag 20 tot 30 minuten met het paard. Meer dan dit wordt het niet meer.... :\

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 19:28

Anne wat ontzettend balen dat de blessure terug is gekomen en dat dit het is

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:04

Zeker jammer Joki, maar ik ben nog steeds elke dag blij dat hij er in elk geval nog is :) Heb een tijdje gedacht dat het echt einde verhaal was en daar was ik zo ontzettend verdrietig over! Ook al kunnen we niet veel, het is in elk geval iets :) Vies mist niets, die staat lekker buiten te spelen, hoeft niet meer hard te werken en eet zijn buikje rond. Hij is ontzettend vrolijk en knuffeliger dan ooit.
Het is dus echt balen dat ik er niet mee kan doen wat ik er eigenlijk mee zou willen, maar we maken er het beste van. Ooit win ik die staatsloterij en dan komt er een brave soepkip waarmee ik kan crossen en dan komt er een leuk pennymeisje om Vies te knuffelen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:12

Dan hoop ik voor jou Anne dat deze droom waarheid wordt in 2014

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 08:17

Met de Tuigdame inderdaad lekker gesprongen een BB gereden en 2 crossen in het B gestart.
Resultaat: Dressuur 5 wp
Springen:1 wp
Cross: 2 wp.
Helaas door omstandigheden rij ik haar niet meer.

Met de bonte een keer dressuur gestart met winst en een BB springparcours gesprongen dus geen doelen gehaald met haar. Heftig jaar prive gezien op naar 2014.

Paarden heel gebleven en ik grotendeels ook:)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:00

Annetje wat onzettend jammer zeg! Wel fijn dat je er zo ook van kunt genieten.

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:53

Finlandia schreef:
Doelen voor 2013: wederom een aantal SGW's fotograferen en proberen om voor een uniek resultaat te gaan. Verder portfolio uitbreiden dmv een fotoshoot of iets dergelijks :)

Doelen allemaal gehaald al had ik wel meer photoshoot willen doen. 2014 dan maar :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 03:34

maximiliano schreef:
Leuk!!!

Mijn doelen:

Dressuur: Starten we alleen nog maar op de cross en gaat goed! Kan altijd NOG beter :D
Springen: M starten. Start nog een paar keer deze winter in het L en dan februari het M in.
SGW: L lekker door starten.

Paard is al M1 dressuur met winst. Zou echt 1 grote droom zijn als hij eind 2013 alle disciplines M met winst is.

(En pleassse mezelf en paard heel houden _/-\o_ )

Gedeeltelijk behaald.
Springen geen M kunnen starten aangezien Max een bacterie kreeg en daardoor geheel kaal werd. Ook mijn hand nog gebroken gehad dus dat stagneerde ook... Dus L doorgestart hooguit 4X.

Qua SGW hetzelfde. Heb er 4 gereden.

Op naar volgend seizoen. Zijn allebei fit nu. Hopelijk blijft dit zo!!!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:32

Ik zie dit topic ook lekker laat :=
Rosalie123 schreef:
Dressuurdoel: Lekker doorrijden in de M1, als het lekker gaat misschien einde van het jaar M2?
Springen: veel blijven lessen en kilometers maken. Moet nou verdorie toch wel een keer weer fatsoenlijk rond kunnen komen.
SGW: Gewoon L blijven, crossen foutloos uitrijden en wil ook wel eens met een prijs naar huis. Dit niveau is eerst prima, we zijn nog lang niet toe aan de M :+

Doelen wel gehaald eigenlijk, maar toch het cross-seizoen niet echt fijn afgesloten.
Dressuur wel de punten binnen gehaald voor het M2. Springen ging wel redelijk. Ben weer een paar keer fijn rondgekomen afgelopen zomer. :)
Cross, ik ben L gebleven, heb zowel winstpunten als verliespunten gereden. 2 crossen foutloos, 1 cross gevallen, 2 crossen uitgesloten door weigeringen. Ik had nog willen afsluiten met een foutloze (B) cross maar paard raakte geblesseerd in september/oktober.

Inmiddels is er een fysiotherapeut geweest en paard bleek vast te zitten. Daar kwam de kreupelheid ook vandaan. Na de behandeling (vorige week) is het dag en nacht verschil. De kreupelheid is zo goed als verdwenen :D