Uitgelicht is altijd leuk!Tes; Spook gaat lekker ja, hij is me er eentje maar we sturen aardig rond samen. Ik zat er net aan te denken voor Bobby maar heb nog niet genoeg recente foto's, maar gaat zeker wel gebeuren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uitgelicht is altijd leuk!
mij niet gezien! haha.
Jullie vormen een mooie combinatie. Undefined schreef:Wat gaaf zeg! Ik heb een paard die niks springt wat ze niet kent.. Kan me niet voorstellen dat ik haar ooit over zulke hindernissen heen krijg:')
smurffie schreef:Undefined schreef:Wat gaaf zeg! Ik heb een paard die niks springt wat ze niet kent.. Kan me niet voorstellen dat ik haar ooit over zulke hindernissen heen krijg:')
Toen capriootje met dit paard mee ging naar de eerste lessen was dat ook zo.
Maar juist hierdoor is hij (en kayl zelf ook) veel dapperder geworden en is het vertrouwen op hindernissen gigantisch gegroeid!
Goede begeleiding, doorzettingsvermogen en wederzijds respect en vertrouwen hebben ze hier gebracht.
Toppertjes.
Stukje voor stukje overwin je dan angst door wel over 1 hindernis heen te komen. Zoals ik al aan gaf had ik sommige van deze hindernissen ook nooit verwacht te springen, laat staan dit seizoen. Ik moest hem leren vertrouwen dat hij het wel zou kunnen/doen en hij moest mij leren vertrouwen dat het oké was.
Nog steeds lukt het afentoe niet helemaal en weigert hij nog, maar ik ben ook steeds handiger geworden en weet nu veel beter hoe ik het op moet lossen. Ben heel blij dat ik hem doorgezet heb!