Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jullie zijn echt heel leuk samen! Ik vind eigenlijk foto 11 heel erg mooi
Maikemaik schreef:Ja meerdere foto's uit vergroten lijkt me het beste, hoe moet je hier nou uit kiezenen dan nooit meer een shoot doen om het niet nog moeilijker te maken
![]()
Is hij ook nog zo lief als hij er uit ziet?
als hij je niet leuk vindt dan twijfelt hij niet om je eraf te gooien en als je volgens hem onterecht je sporen of zweepje gebruikt dan kan hij ineens heel hoog springen. Zijn dominantie uit zich in heel erg in je ruimte komen, soms proberen te happen, zn hoofd hoog in de lucht steken, en heel boos kijken als je voer hebt. Tegenover andere paarden is hij ook dominant, hij is altijd de leider van de groep waar hij in staat, hij is zelfs de baas over dominante merries. Ik heb maar een keer meegemaakt dat een ander paard dominanter was dan hij, en hij heeft altijd in kuddes met wisselende paarden gestaan. Maar voor mij is hij echt perfect
want ondanks alles is hrt een super knuffel en heel erg werkwillig, en hij leert heel erg snel. Met buitenrijden is hij bijna bomproof en als hij schrikt is het maar eventjes, daarna is hij weer super relaxt. Kortom: top paard!