[SGW] Eventing Waregem 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:08

DeMolenhoek schreef:
Nizzie schreef:
mooie foto's!! heb je toevallig ook iemand in het knal oranje als zien rijden?? en daar toevallig foto's van.. is een vriendin van me ;)

Iedereen alvast bedankt!

Heb je soms toevallig een klasse/nummer? Ik heb van 4 verschillende klasse's foto's, word moeilijk om alles uit te spitten :D

zal het even aan haar vragen ;)

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:41

DeMolenhoek schreef:
Nizzie schreef:
mooie foto's!! heb je toevallig ook iemand in het knal oranje als zien rijden?? en daar toevallig foto's van.. is een vriendin van me ;)

Iedereen alvast bedankt!

Heb je soms toevallig een klasse/nummer? Ik heb van 4 verschillende klasse's foto's, word moeilijk om alles uit te spitten :D

Ze reed in de cic 1* klasse met rugnummer 232. Alvast bedankt voor het kijken :)

Musique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 09:53

Wauw, heerlijke foto's en knappe paarden! :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:41

Nizzie schreef:
DeMolenhoek schreef:

Iedereen alvast bedankt!

Ze reed in de cic 1* klasse met rugnummer 232. Alvast bedankt voor het kijken :)

Dank je, normaal heb ik iedereen van CIC 1* op foto, en anders heeft mijn vriend haar wel ergens staan, ik bekijk ze allemaal vanavond!

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:29

DeMolenhoek schreef:
Nizzie schreef:

Dank je, normaal heb ik iedereen van CIC 1* op foto, en anders heeft mijn vriend haar wel ergens staan, ik bekijk ze allemaal vanavond!

super bedankt alvast!! :D