Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lideli schreef:Wauw gaaf zeg! Ik ben ook net uit Tsjechië terug, maar wat een mooi land is dat toch! Heb meerdere malen gefantaseerd dat ik er op een paard zat, ipv dat ik aan het lopen was
Mootje schreef:Ik vind het echt zo stoer dat je Mooni hebt meegenomen Shar!
En nog stoerder van Mooni dat hij zich zo voorbeeldig heeft gedragen
Specje schreef:Ontzettend gaaf, mooie foto's ook en zo te zien een prachtige omgeving om te rijden!
lideli schreef:Praag - Zatec - Frydlant - Liberec
Moravia dus.
We zijn er met de bus heen gereisd, en wat een magisch moment was het om Tsjechië bij zonsopkomst binnen te rijden. Een totaal andere wereld, maar zooo ontzettend gaaf! Verder ook met de trein gereisd. We zijn ong. 2 weken geweest voor een uitwisselingsproject, maar ik heb gelijk besloten om terug te gaan om de rest van dit land te zien
Gimme_Spurs schreef:Nou zeg! Hoe kan ik dit topic over de Megaaste Mega Mooni nou gemist hebben?!![]()
![]()
![]()
![]()
Gave foto's en wat een heerlijke vakantie moet dat geweest zijn!!! Ik ben jaloeeeeeeeeeeers!![]()
![]()
Top jongens!
mlc schreef:Wat leuk. Ik kan me nog herinneren dat hij voor het eerst uit de trailer stapte toen hij op Lone Star aankwam.![]()
Mooie omgeving daar in Tsjechië!
Supergaaf dat je met Mooni geweest bent! RC86 schreef:Gaaf hoor en leuk om zo die oortjes erbij te zien iedere keer
Sannanasje schreef:Oooh bij Jan en Annemarie! Zo leuk en mooi daar!Supergaaf dat je met Mooni geweest bent!
Solleke_Noah schreef:Superleuk om te doen met je eigen paard, prachtige omgeving ook!
Mag ik vragen, heb je de trailer gehuurd voor de volledige vakantie, of hoe heb je dat aangepakt? Ik zou ook graag een vakantie + eigen paard doen, maar heb geen trailer en er eentje huren voor de volledige duur van de vakantie is niet goedkoop..

KoudbloedKim schreef:Hij heeft inderdaad prachtige oortjes.
Ik vind hem sowieso erg mooi!
Ook ik ben jaloers op zo'n mooie omgeving met je eigen paard!
Heb je geen heimwee nu?
naomi_g1998 schreef:Ik dacht bij de titel aan oortjes die je in je mobiel doet om muziek te luisteren![]()
Wel een leuk om Tsjechië tussen de oren van een paard te zien
). 
joannanhx schreef:Nice !
Roweentje89 schreef:Stoer dat je dat hebt kunnen doen met je paard! Zeker een ervaring!
Maar uim voor het landschap hoef je het niet te doen, dat heb je zo in zuid-limburg precies hetzelfde!
Al gaat het natuurlijk om het idee.
Is ook ietsje duurder dan Tsjechie.darlindixie schreef:geweldig rijden in CZ... heb er mn hart verloren...
_Linda schreef:Leuke foto's! Het is ook een schitterende omgeving daar (ben 3 jaar achter mekaar op werkvakantie bij hun geweest. Deels dankzij de supertijd bij hun woon ik nu in Canada).
). Maar wat leuk! De foto's vanaf Mooni in Tsjechië! Die uitzichten heb ik dit jaar helaas moeten missen. Maar daar tegenover stond natuurlijk Canada. Nou geniet maar goed met je paardje (maar dat is geen probleem als ik de foto's op FB zie)!