Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moet dat in een setje?? Bij mij is het maar een bij elkaar geraapt spulletje hoor!!
!
morgen moet ik werken dus dat wordt t niet
iemand zin om morgen samen de cross te lopen? Tussen 12 en half 2 wordt er geen crOss gereden
dus dan zou het kunnen

vond het wel leuk trouwens dat ik zoveel leuke reacties op Bart kreeg
hij viel natuurlijk wel lekker op zo tussen alle andere paarden 
wel 2 foutjes maar dat waren mijn fouten
was vooral heel trots dat hij alle hindernissen verder in 1 x nam
zaten grotendeels nieuwe bij en die hooiruif en de brede triple vond ik toch wat spannend, maar hij deed t toch maar gewoon 
zo trots! Hij was daarvoor namelijk een beetje in slaap aan t vallen, wilde niet echt wakker worden dus ik dacht nog dat worden wat balken (de oxers stonden ook wat breder dan ik gewend was). Maar zodra we de bak in kwamen werd hij wakker en deed hij t super 

daar ging het mij om
springen hebben we erg op safe gereden want als ik foutloos was werdd ik 2e overall en dat is gelukt!!
Calanddra schreef:Ik heb echt ontzettend genoten met mn knappe tinker
Geen winst, maar dat was te verwachten tussen alle wedstrijdpaardenvond het wel leuk trouwens dat ik zoveel leuke reacties op Bart kreeg
hij viel natuurlijk wel lekker op zo tussen alle andere paarden
Vond vooral de cross echt onwijs leuk! Was voor mij de eerste x dat ik een cross reed op deze manier (wel bij Leusden wezen crossen, maar dat is op een zandterrein en niet door t bos). Bart genoot er zo duidelijk van en deed zo super zn bestwel 2 foutjes maar dat waren mijn fouten
was vooral heel trots dat hij alle hindernissen verder in 1 x nam
zaten grotendeels nieuwe bij en die hooiruif en de brede triple vond ik toch wat spannend, maar hij deed t toch maar gewoon
En later met het springen ook weer foutlooszo trots! Hij was daarvoor namelijk een beetje in slaap aan t vallen, wilde niet echt wakker worden dus ik dacht nog dat worden wat balken (de oxers stonden ook wat breder dan ik gewend was). Maar zodra we de bak in kwamen werd hij wakker en deed hij t super
Uiteindelijk nog overall 16e geworden zag ik van de 39 deelnemers
Wat ben ik toch trots op mn mannetje
Enige is alleen wel dat ik hier echt puur voor mn lol aan mee moet doen. Bij de 70 cm deden er flinke paarden mee en vooral wedstrijdpaarden. Hoorden nog iemand zeggen die ook met de 70 cm mee reed dat die normaal gesproken 1.35m sprong op wedstrijden... met de cross is het voor mij ook onmogelijk om de ideale tijd te halen, Bart liep flink door (en wil m ook niet het hele parcours in rengalop laten lopen) en zelfs als alles foutloos zou zijn gegaan hadden we nooit die ideale tijd gehaald, is natuurlijk ook de tijd van een paard en niet een pony. Twee galopsprongen van Bart is 1 galopsprong van n paard
Maarja, ik was iig ontzettend tevreden en heb heel erg genotendaar ging het mij om