[SGW] Oefencrossen België (Deurle ? ) Vragen :)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quebelle

Re: Oefencrossen België (Deurle ? ) Vragen :)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:34

In mei is er oefencross in Brugge, in de Blauwe Zaal :)

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:26

xTitanic schreef:
Ik ging normaal meedoen met cross merendree eigenlijk :P maar aangezien ik niet meer in landegem sta met mijn paardje kan ik niet :P
Is daar wel een leuk crossparcours, helaas vandezomer over begroeid en meeega veel dazen :')

Ah spijtig! Ja ik vind het ook wel leuke sprongen, kben 2 weken geleden gaan oefenen toen ze net hadden gemaaid :D

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 09:58

Mijn vriend was in Deurle vanaf de middag. Foto's vindt je op www.nifin.be

Zondag gaan we ook naar Merendree om foto's te trekken. Die zullen dan ook beschikbaar zijn op deze site.

Alvast succes allemaal!

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:09

JoyceCl schreef:
Oh leuk, heb me ook al ingeschreven voor de 60 :D maar jammer genoeg staat m'n fjord sinds vrijdag weeral met een blijn :( Hopelijk is ze tegen zondag terug beter..
@Marie5: Je moet maar eens in het begin van het topic kijken, daar had ik al ergens de link gezet! :j Cross Zwijnaarde is op 20 oktober, de site zullen ze nog moeten aanpassen, maar heb er al affiches over gezien op Cross Deurle.

En hoe was het bij jou in Merendree :)?

JoyceCl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:23

Kato1401 schreef:
JoyceCl schreef:
Oh leuk, heb me ook al ingeschreven voor de 60 :D maar jammer genoeg staat m'n fjord sinds vrijdag weeral met een blijn :( Hopelijk is ze tegen zondag terug beter..
@Marie5: Je moet maar eens in het begin van het topic kijken, daar had ik al ergens de link gezet! :j Cross Zwijnaarde is op 20 oktober, de site zullen ze nog moeten aanpassen, maar heb er al affiches over gezien op Cross Deurle.

En hoe was het bij jou in Merendree :)?

Niet kunnen meedoen jammer genoeg :( Alles net in de auto geladen, klaar om te vertrekken en wou net m'n pony uit de wei halen en zag dat ze weer krattemank stond da dutske! Waarschijnlijk weer een blein.. En hoe was het bij jou? :) Ging zwijnaarde skippen als ik Merendree zou meedoen, hopelijk kan ik Zwijnaarde dan nog meedoen :P Doe jij die ook mee?

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:52

Oh zo jammer! En goed goed, ik was 7e :D. Ik vond het wel een zware cross, was nog maar mijn 2e cross.. Maar ben heel blij met het resultaat! En nee zwijnaarde doe ik waarschijnlijk niet mee :(

JoyceCl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:26

Kato1401 schreef:
Oh zo jammer! En goed goed, ik was 7e :D. Ik vond het wel een zware cross, was nog maar mijn 2e cross.. Maar ben heel blij met het resultaat! En nee zwijnaarde doe ik waarschijnlijk niet mee :(

Wauw super, proficiat! :D Maar vond da het nog meeviel? Voor de 60 waren er wel veel VD's vond ik, ook zot veel sprongen die vorig jaar in de 60 zaten die nu voor de 80 waren, jammer :P Dan maar hindernisrechter gespeeld op sprong 3 haha, toch nog een leuke dag gehad!

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:36

Dankje! Ik deed mee met de 80 :). De afsprong van het water vond ik wel een lastige. En ik vergelijking met deurle vond ik het wel zwaar haha :p. Vooral lang en de tijd stond ook heel snel vond ik :). Aah ja stond aan de spring met het hooi dan? Maar die eerst sprongen waren totaal niet moeiliijk, vanaf het midden begon het zwaarder te worden vond ik.. Het is wel een toffe cross om te rijden he ! Alleen vond mijn paard die net iets te tof haha :)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:58

Lkan je hier ook als Nederlander aan mee doen?? Woon in Zeeuws Vlaanderen..maar de meeste crossen in nl zijn vanaf hier zo ver weg..

JoyceCl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:23

Ja hoor! :) Je hebt voor deze crossen geen licentie nodig, maar dan schrijf je je best in voor de vrije reeksen. Normaal is het seizoen nu gedaan (denk ik?) en in maart is er weer één: http://www.crossheusden.be