Ik wilde alleen even toevoegen, is zijn vader dit jaar geen Europees kampioen Cutting geworden?? Als het zo is (weet het bijnaaaa zeker
) dan is dat het vermelden misschien waard. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laten we zeggen dat veulens ook aan de prijs kunnen zijn

Cheveyo schreef:WOWw!!!!!!!!!!!! wat een stoer beessie, helemaal mijn smaak en inderdaad helemaal verliefd!
Helaas zit het bij ons niet in de planning omdat wij, ivm samen met mijn vader, een Tinker willen gaan kopen........Super super super gaaf beessie....hmmmm heel veel succes met de verkoop, moet echt wel gaan lukken......aan de uitstraling van Chaser is niks toe te voegen enne mooie blauwe ogen (zie ik dat goed), ben ik ook helemaal weg van. Jammer dat we samen besloten hebben om een Tinker te kopen anders was de deal al rond geweest. Daarnaast hebben we nog geen plek omdat we nog bezig zijn met plattegrond opstellen voor waar alles moet komen (stal,mest,paddock)we willen het paard bij huis gaan zetten.
Jammer jammer jammer
jeddah schreef:Ik heb geen idee waarom je nog geen reacties hebt gekregen, de prijs is zeker niet hoog.
Ik wilde alleen even toevoegen, is zijn vader dit jaar geen Europees kampioen Cutting geworden?? Als het zo is (weet het bijnaaaa zeker) dan is dat het vermelden misschien waard.
) en die heeft vandaag een rondje op hem gestapt. Een complete beginner op een vierjarige! Dat laat toch wel weer zien hoe braaf Chaser is. Het is echt een lieverd!
. gera schreef:Hihi, je hebt toch niet ineens iets tegen Tinkers gekregen, Lovely?
Sorry, dat was erg off-topic
.
.
.
.