Tot morgen!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tot morgen!! 
Cairo is overigens een heerlijk dier! Is ook al echt veel gegroeid vanaf daar tot aan Ermelo!

Daar toen volte gereden en er wel gelijk overheen. Verder pakte die heel fijn aan en deed die alle combinaties fijn, denk dat we echt aan het M kunnen denken.
Kleine insprongetje deed ze gelijk ook de grote waterbak in na wat aanmoediging. Toen over de boom erin gesprongen en toen ook de linker en rechterboom gedaan, ze deed het zo fijn! Niets geen watervrees.. Hoe zie die boom het water in sprong gaf zo'n gaaf gevoel!!
Sannnn schreef:Ik heb wel heerlijk gereden vandaag! Waar het vorig jaar het einde betekende van ons crossseizoen, betekent het dit jaar hopelijk een heel fijn vervolg.![]()
What probeerde me goed uit en heeft het helaas 1 keer gewonnen voor de greppel/ punt combinatie. Was mijn eigen schuld ik reed hem te veel terug en ontspande mijn linkerhand en hop daar ging die.Daar toen volte gereden en er wel gelijk overheen. Verder pakte die heel fijn aan en deed die alle combinaties fijn, denk dat we echt aan het M kunnen denken.
![]()
Cairo deed het zo goed!! Bij die boom (hindernis 5) naar beneden trok ze zo op het smalletje aan dat ik haar maar net weg kon trekken. Vond dat nog wat te veel voor haar, achteraf had ze hem denk ik zo gesprongen haha. Verder ook zo heerlijk gereden, het smalle tonnetje snapte ze even niet. Maar de 2e keer deed ze die ook zo. Het meest trotse ben ik op haar bij het water! In 1 keer overal erdoor in![]()
Kleine insprongetje deed ze gelijk ook de grote waterbak in na wat aanmoediging. Toen over de boom erin gesprongen en toen ook de linker en rechterboom gedaan, ze deed het zo fijn! Niets geen watervrees.. Hoe zie die boom het water in sprong gaf zo'n gaaf gevoel!!
![]()
Ben alleen mijn telefoon kwijt... Dus ga zo nog maar eens de vrachtwagen door zoeken.

Hopeijjk vind je je mobiel gauw terug.. Niet leuk..
Uiteindelijk wel overal overheen geweest wat ik heb aangereden maar werkelijk dit heb ik in geen jaren meegemaakt dat ze zo een heel rondje heeft gedaan.._Sim_ schreef:Wat balen Bar. Ook voor jullie joki en Valyra, maar ik sprak jullie al. Sannnn, fijn! Op naar het M!!
OOk hier hoofdschuddend sommige combinaties bekeken. Bij het losrijden me ook al Zitten verbazen over combinaties met duidelijk weinig ervaring die dan perse het moeilijke smalletjes willen springen en dan boos worden als het paard het niet snapt.m maar goed.
Hier ging het ook goed. Sim was weer lekker fanatiek en pakte goed aan. Op de punt bij 12 zat ik te mutsen met de juiste lijn te pakken te krijgen wat resulteerde in een opgeblazen airjacket. Wel weer superfijn verder en 17 de grote punt ging weer super.
De bruine vond het allemaal retespannend, viel soms in draf maar was wel heel dapper en sprong alles. Heb het voor hem heel simpel en makkelijk gehouden zodat hij vooral een positieve ervaring had vandaag en heeft geleerd. De koeientank was helaas wel te veel van het goeie voor hem dus na twee pogingen gelaten voor wat het was. Hij vond m echt eng want toen ik m er voor zetten om m goed te laten kijken stond ie te rillen op zijn benen. Maar verder dus alles gesprongen en ook door het water geweest. Ben heel trots op hem dat hij dit zo goed aanpakte met maar 1 training te hebben gelopen.