Naar mijn weten (hoop dat ik het goed zeg) is dit een speciaal vilt en is het zadel helemaal op maat gemaakt door een professional
Verder ga ik mij er ook niet mee bemoeien. Wat ik wel weet is dat het dier er geen hinder van ondervind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook ik vind het een heel dunne pad/blanket lijken. Ik zou er zelf toch iets dikker onder leggen. _Mondy_ schreef:Iets minder heftig reageren mag ook welOok ik vind het een heel dunne pad/blanket lijken. Ik zou er zelf toch iets dikker onder leggen.
Leuke foto's verder !!

hou het wel paar uur op vol
fargo schreef:Wat een leuke stoere combinatie samen. Lekker zonnige foto's en lekker samen aan het werk!
>> Wel een goed bedoelde tip, wellicht goed om deze fjord magnesium te gaan geven (als hij dat nog niet krijgt) om zijn suiker/vethuishouding te ondersteunen. Hij is behoorlijk stevig en bij sobere rassen kan dit later problemen als cushings op gaan leveren.
Heb zelf gelderse mannen die ook al dik worden van de lucht, maar ook goed kunnen eten, zij krijgen standaard magnesium als hulpmiddel. Heb geleerd van onze vorige gelderse met cushings.

fargo schreef:Wat een leuke stoere combinatie samen. Lekker zonnige foto's en lekker samen aan het werk!
>> Wel een goed bedoelde tip, wellicht goed om deze fjord magnesium te gaan geven (als hij dat nog niet krijgt) om zijn suiker/vethuishouding te ondersteunen. Hij is behoorlijk stevig en bij sobere rassen kan dit later problemen als cushings op gaan leveren.
Heb zelf gelderse mannen die ook al dik worden van de lucht, maar ook goed kunnen eten, zij krijgen standaard magnesium als hulpmiddel. Heb geleerd van onze vorige gelderse met cushings.
Snackie schreef:Wat is hij een knap buffeltje geworden! ik weet nog toen hij een kleine baby was

RC86 schreef:Leuke foto's hoor. Jullie staan er beide goed op