[SGW] Verslagen SGW vinkega 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sue_

Re: Verslagen SGW vinkega 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:18

Die foto is echt supergaaf Bianca! En je actie bij het water is echt heel stoer! Hij schrok er denk ik van, was zo in het water. haha. :D

Rosa ik vind je vos echt heel stoer! knap gereden! Gefeliciteerd!

Jammer Monika.

De eerste foto's staan al op draversfoto.nl :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:44

Daphne en Sue, dank jullie wel :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:54

Haha Sue, Frits was vast bang van me geworden ;)
Op de trakhener had mijn vriend me gefilmd. Daar zeg ik ook "zie je nou wel dat je het kunt" :+

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:22

Sue TOPPER!!!!!!!!!!!!! weer geweldig scherp gereden meid! complimenten!!
Rosa echt balen van al die stress, In oenkerk weer?? wel een TOP VOS!!! was je nog 4de??
Daphne super netjes!
Bonny je hebt de finish in elk geval gehaald dat is toch SUPER!
Misted: komt wel goed! hopelijk pakt die zijn ritme weer snel op... hij spring wel geweldig! je was een van de weinigen die foutloos was ;)
BVW: wel rond gekomen! weer veel geleerd!!

Hier een SUPER blije debutant.... dressuur viel een beetje tegen... week ervoor ging SUPER maar ze was wat strak in de hand en daarom niet zo rond als anders... 187 punten
springen een balkje op H1.... echt dikke pech... niet genoeg ritme... ik had er in het springparcours best wat meer aan mogen rijden!
toen de cross: Vond hem met verkennen niet heel lastig... de water insprong en trackener was het enige waarvan ik wist dat ik mijn kop erbij moest houden... of eigenlijk mezelf onder controle moet houden, want Breeze doet het wel ;) Ik had ze immers al vaker gesprongen... maar op vreemd terrein voelt het altijd weer anders... gek he ;)

gewoon een FOUTLOZE cross met een heel klein beetje tijd overschrijding, moest nog even een volte draaien bij de verplichte doorgang namelijk... ging strak langs de witte vlag. toen dacht ik: "he dit klopt niet" :P helaas hadden een aantal hem gemist en waren daarom uitgesloten....jammer zeg!!! mijn eerste 2 WP zijn een feit en ik had ook nog een 4de prijs!!!!!!!!!!! MEGA TROTS OP BREEZE!! :j !! zo ff je L debuut in de prijzen rijden! TOP! *\o/*

hier mijn filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=f4eTuOTsd5k /3

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:29

Ja had nog een vierde prijs Anne! Had hoge stijlcijfers en er was in het B paarden nogal slecht gecrosst.
Super leuk filmpje van je capcam! Stoere Breeze, wat een toppers zijn jullie! Ja Oenkerk ben ik er weer bij hoor :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:37

Super netjes gereden Anne! Jammer dat je een extra volte moest rijden. Ik heb hem denk ik wel gemist als ik je film zo bekijk. En je had 3 galopsprongen tussen 6a en b ;)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:43

thanks! ROSA en BVW!!!! ja klopt BVW!! maar dat was de voorspelling ook he ;) Breeze kijkt altijd zo goed mee.. die komt heel goed terug op dubbels en dan is mijn galop een stuk korter en maakt ze hem gewoon passend... als ik hem passend wilde hebben op 2 galop sprongen had ik er in volle galop in gemoeten en dat vind ik te gevaarlijk... dan rijd ik met onze onervarenheid liever nu nog goed terug wetende dat 3 galopsprongen zeker ook past ;) alleen bij de op en af sprongen 12abc had ik bovenop wel de perfecte afstand. daar had ik een krabbel verwacht maar ze kwam groot van die opsprongen af daardoor die afsprong boven op 2 mooie galop sprongen! lekker he!!!..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:46

Nee de voorspelling was vier, ik zei drie ;)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:54

Op twee kon echt nooit :D

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:56

Topper die maniac met Breeze! Echt knap!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:57

bvw schreef:
Nee de voorspelling was vier, ik zei drie ;)

ow echt waar??? :+ ben ik al helemaal vergeten!! :o ! dat wel klopt ja, want jij had 12 of 13 meter en ik rekende 13-14 meter... voor mijn gevoel kwam die helemaal niet ruim uit ;) kun je nagaan... had ik me toch ff verrekent ;) ik zal de volgende keer beter naar je luisteren BVW!! :j ik ben wel wat eigenwijs dus wijs me nog even op dit dubbeltje als het weer voor valt :D

Thanks SUE vooral breeze hoor! ik lift alleen maar mee :D !! nou alles kan hoor SUE! zag een aantal behoorlijk hard erdoor knallen 8)7

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:58

Daphne, Marissa, Rosa, Horsemaniac: super gereden allemaal en gefeliciteerd met jullie prijzen!
Bonny, Bianca, gelukkig zijn jullie ook mooi rondgekomen.
Mirthe en Monika, jammer dat jullie ook de cross niet hebben kunnen uitrijden. Volgende keer beter!

Pff.. ik ben toch wel een beetje stijf van mijn val gisteren. Nouja het trekt wel weer bij :)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:01

Rosalie123 schreef:
Daphne, Marissa, Rosa, Horsemaniac: super gereden allemaal en gefeliciteerd met jullie prijzen!
Bonny, Bianca, gelukkig zijn jullie ook mooi rondgekomen.
Mirthe en Monika, jammer dat jullie ook de cross niet hebben kunnen uitrijden. Volgende keer beter!

Pff.. ik ben toch wel een beetje stijf van mijn val gisteren. Nouja het trekt wel weer bij :)

sterkte meid!! hoop dat je snel opknapt!! :j Oenkerk weer?? *D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:06

Jep, Oenkerk wordt de volgende! Die gaat vast beter, maar dat kan ook gauw :P
Ik was er de laatste jaren eigenlijk nooit meer afgevallen... ik had het moeten afkloppen!
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 10-06-13 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:09

Ik heb gister Ruby in vinkega gestart!
Tijdens het cross lopen had ik er een hard hoofd in, een aantal H stonden echt aan de max maat voor de b. Ook een aantal die voor het L en het b het zelfde waren. Normaal niet erg maar Ruby ging pas voor de 2e keer crossen (en een parcours springen). Ook door dat ze weer op de kliniek had gestaan helemaal niks met haar gesprongen sinds wbork. 1e doel was dan ook om de finish van het springen te halen en het liefst zo dat ik mag crossen ;) bij het inrijden van het springen was ze niet te houden en liep bij de stijl een aantal keer door de bovenste balk dus kreeg er een hard hoofd in :Y) MAAR ze was SUPER in het parcours (wat idd op struikel hoogte stond haha) en ze sprong foutloos *\o/*

Toen mochten we de cross in, bij H 1 ontsnapte ze mij, er stonden koeien achter die ze van voren toch wel spannend vond en ik was gewoon niet snel genoeg met m'n linker been. Toen opnieuw aangereden en de rest van de cross uit het boekje *\%/* zelfs de L hindernissen! Ben zo trots op m'n dressuurmerrie!

Wat ook wel leuk was was dat da kliniek wolvega de da deed. En die meiden hadden Ruby behandeld deden de hartslagmetingen. Dus die vonden het helemaal super om haar zo te zien!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:26

Balen van je val, Rosalie
Gefeliciteerd met de prijzen Daphne, Sue, Rosa en Anne
Gaaf filmpje ook Anne, volgens mij miste bij H3 het rode vlaggetje of niet ;)
Gefeliciteerd met je wp's Bonny, en leuk filmpje!
Zonde dat je moest stoppen Mirthe
Jammer dat het niet super ging in de cross Bianca, wel mooie foto!
Zonde dat je paard té braaf was in het springparcours Monika
Fijn dat je paard na H1 zo goed crosste Sarah

Mijn dressuur was ik tevreden over, hij liep braaf. 179 en was het eens met het commentaar van de jury. Springen wou hij wat te graag en dan ga ik te veel tegenhouden en rotafstanden rijden :+ 2 balken. Cross had hij ook erg zin in, voor mijn gevoel ging hij ontzettend hard dus ik was vooral bezig met terugrijden. Foutloos maar toch ruim een halve minuut buiten de tijd dus de volgende keer het gas iets meer openhouden (en het horloge wel aanzetten haha)

Op de foto's van draversfoto zit ik echt als een crosser :')
http://draversfoto.nl/images/winkelaanb ... %20930.jpg
http://draversfoto.nl/images/winkelaanb ... %20003.jpg

Filmpje

Capcam

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:37

Mooie filmpjes Rianne! Rivano heeft een beetje een kort galopje of lijkt dat zo?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:50

Klopt Bianca, hij galoppeert niet zo ruim. Wel een herkenbaar galopje haha :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:17

Ik was trouwens een beetje verbaasd bij de veterinair na de cross. Ik had m'n hartslagmeter aan en die gaf 81 aan, en de veearts zei na het tellen dat Beau 60 had. In de handleiding staat toch echt dat die meter hooguit 1% afwijkt, maar 25% vond ik wat veel :+

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:51

Leuk om alle verslagen te lezen.

Voor ons was het de eerste cross, ik vond het zelf ook wel spannend. Tijdens het inrijden was mn paard al lekker druk, de koeien waren ook nog eens doodeng..

Springen waren we foutloos en de cross vervolgens ook! Had ik niet verwacht dus was super blij. Alleen tempo moet nog hoger, maar hier ben ik tijdens de cros ook niet mee bezig geweest. Was al blij dat we overal overheen kwamen.
En we hadden ook nog een 7e prijs. :D

Ik heb ook foto's gemaakt tussendoor en een heel groot deel (einde B).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:55

Netjes empress! Gefeliciteerd
Rianne dat is zeker een herkenbaar galopje!
Mirthe dat is wel een heel groot verschil. Ik denk dat een van de twee niet helemaal klopt...

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:49

Rianne: Was jij nummer 184? Volgens mij heeft mijn moeder nog een filmpje van je gemaakt op hindernis 9 (even proef draaien voordat ik langs zou komen). Kan het je wel even opsturen van de week als je het leuk vindt :)
Evony: Fijn dat het lekker ging na H1!
Empress: Gefeliciteerd met je fijne debuut!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:02

Daphne: ik was idd 184! Ik stuur je wel een pb met mijn mail :D

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:10

@ riannhuh hij lijkt wel sterk te worden of erg te hangen op de hand of lijkt dat zo omdat de teugels best lang zijn. Hij denkt wel lekker mee zo te zien.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:28

@caro, hij racet het liefst lekker hard met zijn neus lekker laag en naar voren :+ maar hij denkt idd goed mee, als hij een hindernis in het vizier heeft dan gaat ie wel :j