Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lavinak schreef:Lijkt me leuk om een keer te proberen, is er een vraagprogramma ?
LindseyM schreef:Ik denk dat ik mij ook aan mijn eerste TREC ga wagen in Rijsbergen.![]()
Ik ben alleen een beetje bang voor het route rijden bij de POR, is er iemand met wat ervaring die dit eventueel samen wil doen? (Dat mag toch..?)

Die sloot is toen best speciaal geoefend mabellean!
Kan me nog een compleet verzopen bosrit herinneren, en maar zoeken naar een geschikte sloot
Frutske schreef:Bedankt! Ik hoorde vandaag van een stalgenootje dat je de PTV ook in equipe mag rijden, ik dacht zelf dat equipe alleen bij de POR toegestaan was... Wie heeft er gelijk?Om nog even je vraag te beantwoorden; je mag inderdaad met 2 of 3 in een equipe rijden.
Ik ben zelf van plan om als training wat gangetje te maken met balken hoog op de staanders waar we tussendoor gaan en eventueel een geïmproviseerd bruggetje (als bruggetje leg ik gewoon een plaat op de grond, ga het natuurlijk niet riskeren dat mijn bouwsel met pony en al in elkaar zakt
) en verder gebruik ik alles wat ik onderweg tegenkom bij een buitenrit! Gelukkig hebben we wat meertjes in de buurt want water is ook geen favoriet hier.

bij deze meld ik me aan ipv te rijden (week later onze 2de klasse 2 endurance)