Evelijn schreef:Ok... snap nu waarom je dit paard kocht... maar dan kan je nog bedenken dat je dit paard een mooi tussen station hebt geboden en je voor haar een passend huis kan zoeken.
Ik snap alleen nog niet je behoefte aan western rijden. Waarom je nou naar western rijden verlangt? Wat is het dat je denkt te vinden in western rijden en niet bij engels?
Combinatie van beide... ik ken er eigenlijk geen... o ja... ooit in Denemarken een merrie tegen gekomen die western, dressuur en springen was geschoold en volgens hun verhaal ook extreem onderscheid maakte in het tuig wat ze op had. Maar voor de rest... mijn zusje is met de omgekeerde weg bezig om western geschoold paard om te scholen tot meer engels dressuur.
bij western vooral de vrijheid heb ooit wel eens western gereden op het paard van mijn tante (zij rijd wedstrijden in de western) en vond het vrije gevoel echt geweldig ik kan niet juist uitleggen waarom maar western heeft altijd mijn aandacht getrokken... voor ik mijn merrie kocht heb ik vele paarden gaan bekijken die zowel western als engels geschoold waren maar ik woon wel in belgie mss kom je het hier gewoon vaker tegen ik weet het niet? ik ben er zeker een aantal tegen gekomen... ik denk dat ik inderdaad gewoon even alles moet doorlezen dat ik online en in boeken vind en dan een besluit moet gaan maken
[kijk maar eens naar mijn fotoshoot]
Je kunt ook heel stabiel de diciplines afwisselen, geen kwestie van vluchten, maar kwestie van het leuk houden voor je paard en jezelf. Allrounders zijn de leukste paarden is mijn ervaring