Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Veel succes volgende keer.
! Hopelijk verder geen blessures aan overgehouden. De koeientank was een lastige hindernis, en dan met de waterbak ernaast, mn paard was alleen maar aan het kijken naar de waterbak i.p.v. de tank en toen ging het bij mij ook fout
..
In het starthok stond ze nietsvermoedend te wachten en de starter vond het wel grappig dat ze zo rustig was, maar ja, ze kent het spelletje natuurlijk nog niet dus dan is het wat gemakkelijker allemaal
Het was af en toe flink wat stuurwerk onderweg, maar ze pakte toch wel heel fijn aan. Alleen de spoorweg dubbel was toch wel wat teveel van het goede, daardoor 2 keer langs B geschoten en toen er netjes overheen. Ik ben echt wel trots op haar, want na een carrière als mama is ze nu 8 weken bij mij en doet ze het toch allemaal maar heel braaf
Hopelijk hebben jullie er beiden niks aan over gehouden!
lijkt me idd behoorlijk schrikken!
Jeutje
Zelf geen pijn gedaan? (kon je gelijk weer terug naar de Eventingshop voor een nieuwe gascilinder
)
. Fijne rit gehad dus
Dit was ons B-debuut, zo te lezen zijn we ietsje verder gekomen dan anderen in dit verslagentopic
. Naar toe gelopen en jawel, de springring lag gewoon 50 cm hoger dan de weide waar de trailers stonden
. Prima te doen dus.
. Losspringen ging goed, in de springring een stop op 4. Gewoon door knullig aanrijden. Daarna wel goed en de rest foutloos. De cross ging prima, tot de spoorwegovergang. Daar had ik zelf wat meer moeten rijden en haar wat meer opgesloten moeten houden, maar goed dat is achteraf. Uiteindelijk 2 stops en toen erover. Hindernis 6 ging goed. Bij de koeientank hetzelfde verhaal, ik zat in een mooi ritme, dacht iets in de trant van 'geen probleem, die hebben we al eerder gesprongen in de training' met als resultaat weer een langsloper. 2e poging wel gesprongen. Daarna de trakhener: dat werd ons Waterloo. Met de training een aantal weken terug hadden we daar wat problemen gehad dus nu had Dais zoiets van 'no way'.

Die zal ondertussen ook wel zo rond de 18 of 19 jaar zijn?