Mar_Nero schreef:Bonita_Bon schreef:Ingeschreven
Leuk! Welke categorie en welke dag? (ik verwerk zelf de inschrijvingen niet)
80cm met ponybeest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
star_l0ver schreef:krijgen we dit jaar wel een keuze om wel of niet door de waterbak te gaan? vorig jaar zat hij er niet in van wegen het slechte weer. maar mijn paard houd totaal niet van water dus wil dat gevecht niet aan gaan.
asbadedas schreef:Ik ben ook weer van de partij, indoor en 2x outdoor! Het is altijd onwijs leuk om mee te doen, goede sfeer!
Puntje vind ik inderdaad ook wel die waterbak: vorig jaar was ik op de 1e dag uitgesloten omdat ik uiteindelijk niet door de waterbak ben gegaan. Er was geen alternatief. De tweede dag was de waterbak uit het parcours gehaald, maar hoorde ik ook dat het voor paarden met stiften sowieso niet de bedoeling was erdoorheen te gaan ivm de 'spijlen' op de grond. Hier was op dag 1 een beetje onduidelijkheid over. Zou fijn zijn als dit dit jaar duidelijker is en/of als er een alternatief is voor de waterbak! (en dat is het enige puntje hoor, verder super geregeld!)

. Wil even kijken wat ik allemaal nog kan combineren van het weekend
.