Yes! Fantastische wedstrijd & klasse II stargerechtigd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlexVB

Re: Yes! Fantastische wedstrijd & klasse II stargerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:32

Mooi verslag en gefeliciteerd met je doorstoot naar KII.

En mooi rood is niet lelijk ;) De kleur van succes heeft je geholpen. :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:50

Wat onzettend leuk jou hier ook tegen te komen met je mooie schimmel. Tijdje geleden kwam ik je tegen in het bos mijn honden vonden je al heel leuk :D Ik heb nog een foto van je mooie dame gemaakt hopelijk word mn pc volledig hersteld en dan zal ik je hem naar je door sturen. Heel veel succes met de volgende klasse :j

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:02

Gefeliciteerd! Leuk verslag!
En wat een super leuke foto die van jet d'r hoofd!

Loba1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:55

Echt super!! Vind dit zo'n onwijs mooie sport, ga ik later zeker weten in starten! :j

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:15

Jeeeeeej! *\o/* Jullie zijn toppers!
Van harte met jullie winstpunten en kl II startgerechtigdheid! :D

Michelle_S schreef:
Dankjulliewel! @ set-elkol, ze wordt inderdaad lichter en krijgt in haar flanken wat stipjes, wel is ze nu geschoren waardoor ze ook lichter lijkt, in de zomer zal ze vast weer donkerder zijn. ;) Ik hoop inderdaad weer een keer met Evelyn te starten, altijd gezellig!!

Mijn lijstje staat in m'n profiel van wat ik wil starten! :)) Aanhaken mag altijd hoor, dat weet je! :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:24

Hee Michelle, goed gedaan! Knappe Jet, ik vind jullie echt een leuke verschijning! Waar ga je klasse II starten? :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:25

Oh edit, haha, ik zie het al..bij mijn wedstrijd in Ommen, leuk! Kaarten staan online sinds gisteren, kun je je vast gaan verlekkeren! ;) We hebben warmer weer besteld voor je grooms.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 10:28

Allemaal ontzettend bedankt voor de leuke berichtjes! Zie nu ook dat is zelfs uitgelicht ben! *\o/* Jeee!! haha!

Bernoe schreef:
He leuk joh zon wedstrijdverslag! Jij rijd volgens mij ook wel eens met de endomondo app toch? Grappig!

Haha dat klopt inderdaad! Jij ook? Vind het een leuke app en het motiveerd ook enorm :j

Seven schreef:
Wat onzettend leuk jou hier ook tegen te komen met je mooie schimmel. Tijdje geleden kwam ik je tegen in het bos mijn honden vonden je al heel leuk :D Ik heb nog een foto van je mooie dame gemaakt hopelijk word mn pc volledig hersteld en dan zal ik je hem naar je door sturen. Heel veel succes met de volgende klasse :j

Haha dat is inderdaad toevallig! We hebben nog even met elkaar gekletst :j leuk dat je de foto wilt doorsturen, ben benieuwd. Dankjewel!! :D

Sok schreef:
Jeeeeeej! *\o/* Jullie zijn toppers!
Van harte met jullie winstpunten en kl II startgerechtigdheid! :D

Michelle_S schreef:
Dankjulliewel! @ set-elkol, ze wordt inderdaad lichter en krijgt in haar flanken wat stipjes, wel is ze nu geschoren waardoor ze ook lichter lijkt, in de zomer zal ze vast weer donkerder zijn. ;) Ik hoop inderdaad weer een keer met Evelyn te starten, altijd gezellig!!

Mijn lijstje staat in m'n profiel van wat ik wil starten! :)) Aanhaken mag altijd hoor, dat weet je! :D

Dankjewel Evelyn, ik ga snel je lijstje eens bekijken! :)

kristelhans schreef:
Hee Michelle, goed gedaan! Knappe Jet, ik vind jullie echt een leuke verschijning! Waar ga je klasse II starten? :)

Hee Kristel, mijn eerste klasse II wil ik in Ommen gaan starten <3

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:34

Leeeuuk! Had het in het Ommen-topic gelezen inderdaad! Ik kom je daar ongetwijfeld tegen. :D (als je met nog herkent dan he.. ;) )

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:36

Ik ben jaloers!
Zit er super leuk uit.
Veel succes in klas II

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 10:59

kristelhans schreef:
Leeeuuk! Had het in het Ommen-topic gelezen inderdaad! Ik kom je daar ongetwijfeld tegen. :D (als je met nog herkent dan he.. ;) )

Hee kristel, ik hoop het ook. Vorig jaar in Wateren was ik je dacht ik tegen gekomen. Maar dat was maar heel eventjes. Ik heb enorm veel zin in de wedstrijd te Ommen. Ben ook heel erg benieuwd naar onze ervaringen in klasse II. Is het eigenlijk al mogelijk om digitaal in te schrijven. De Der-online website is wat veranderd en niet alle 'knopjes' doen het merkte ik. :') Tot dan, kletsen we dan nog eventjes :D

Bedankt voor het bestellen van warmer weer, hebben mijn grooms na zondag wel verdiend dacht ik zo haha!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:06

Haha, ik was niet in Wateren! ;) Ik organiseer Ommen en vorig jaar heb ik in Haarle gevrijwilligd. Reuzenfjord Beer hoort bij mij, je ziet ons vast wel op wedstrijden, wij starten klasse II in Ermelo denk ik. :)

Het vraagprogramma moet eerst officieel worden goedgekeurd voor de knopjes werken geloof ik. Ik heb gisteren al gebeld en diegene die daar over gaat is pas morgen weer op kantoor..ze hebben er wel prioriteit aan gegeven dus hopelijk is het voor Pasen rond. :) Slakkenpost kan al wel! :P

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 11:10

kristelhans schreef:
Haha, ik was niet in Wateren! ;) Ik organiseer Ommen en vorig jaar heb ik in Haarle gevrijwilligd. Reuzenfjord Beer hoort bij mij, je ziet ons vast wel op wedstrijden, wij starten klasse II in Ermelo denk ik. :)

Het vraagprogramma moet eerst officieel worden goedgekeurd voor de knopjes werken geloof ik. Ik heb gisteren al gebeld en diegene die daar over gaat is pas morgen weer op kantoor..ze hebben er wel prioriteit aan gegeven dus hopelijk is het voor Pasen rond. :) Slakkenpost kan al wel! :P

Oh dan was het inderdaad in Haarle, daar heb ik mijn tweede wedstrijd gereden, viel me toen al zo op dat ik herkent werd hihi :j In Ermelo zijn wij zelf niet aanwezig maar wie weet kom ik daar wel vrijwilligen. Welke wedstrijden start je nog meer met Reuzenfjord Beer :D ? Ik wacht even tot ik digitaal kan inschrijven, maar mijn inschrijving zit er zowieso bij! Tot dan!! *\o/*

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:18

Heb helemaal geen verstand van deze tak van sport, maar het ziet er goed uit, het oogt vriendelijk en je paardje lijkt nog fit aan het einde.
Jij lacht bijna op elke foto, ziet er top uit!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:13

Leuk! Ik weet nog niet precies wat ik ga rijden..zie ik na Ermelo wel even, denk wel Haarle en het lijkt me ook leuk om wat in Drenthe te rijden..zien we nog wel. Mijn vooruitblik gaat tot Ommen, daarna ben ik blanco..hihi, tot dan!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:26

Gave foto's hoor dat rood ziet er echt super uit :D

wendycarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:20

wat een lekker ding heb jij zeg!! <3
beterschap

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:15

Wat een leuk paard!
En super dat het zo lekker ging zeg!
Je straalt het echt uit hoe leuk je dit vind. Ik zie op elke foto een dikke lach! :j
Beterschap!!

speer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:45

Hoi Michelle,
Hier de klasse 2 rijder waar je mee gebabbeld had en lekker mee gereden...
Wij ook met jou enne toppie gedaan hoor...misschien rijden we snel weer samen ....
Leuk verslag,je helpt de endurance sport enorm met je verhalen..
Groetjes Claudia

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:57

Gefeliciteerd met je goed uitgereden rit en wat heb je een berg mooie foto's van deze wedstrijd. Ik kijk uit naar jullie volgende wedstrijdverslag.

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:09

Foto 7 (zijaanzicht) is mooi! *D Wat voor dekje + rijbroek is dat?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:19

Gaaf verslag hoor!

En dat rode staat haar geweldig :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:21

Michelle! :wow:
Een tijdje heb ik niet veel van je gezien en nu is Jet al een topsporter! *\o/*
Goed gedaan en cool verslag met foto's! +:)+

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:34

He wat grappig! Mijn zus en ik reden zondag ook mee in Kootwijkerbroek met onze twee arabieren, voor het aller eerst een endurance wedstrijd. Toen wij in de camper zaten zagen we je voor ons staan met al je grooms. En we zeiden al tegen elkaar van oohhh dat is een lekker paardje en zo stoer met dat rood! Je valt wel op ;) En een super gaaf verslag!

En ik zie net op je profiel dat je ook western rijd en bij de dawra zit en vorig jaar op de dawra kalender stond! Haha :D Wij zitten sinds afgelopen zomer bij de dawra. Start je ook western wedstrijden of alleen endurance? Wij gaan er dit jaar een lichtelijke combinatie van proberen te maken :P

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 18:05

canisia schreef:
He wat grappig! Mijn zus en ik reden zondag ook mee in Kootwijkerbroek met onze twee arabieren, voor het aller eerst een endurance wedstrijd. Toen wij in de camper zaten zagen we je voor ons staan met al je grooms. En we zeiden al tegen elkaar van oohhh dat is een lekker paardje en zo stoer met dat rood! Je valt wel op ;) En een super gaaf verslag!

En ik zie net op je profiel dat je ook western rijd en bij de dawra zit en vorig jaar op de dawra kalender stond! Haha :D Wij zitten sinds afgelopen zomer bij de dawra. Start je ook western wedstrijden of alleen endurance? Wij gaan er dit jaar een lichtelijke combinatie van proberen te maken :P

Haha wat grappig zég! Mijn grooms zeiden nog tegen mij, goh Michelle zo'n camper zou ook wel wat zijn.. lekker warm en dan kunnen je grooms daar lekker in zitten haha! :j Ik heb jullie paardjes alleen niet gezien, hoe is jullie eerste endurance wedstrijd verlopen?

Ik ben helaas sinds dit jaar niet meer lid van de DAWRA, mijn feelings en toekomst liggen toch meer bij de endurance. Wel is de DAWRA ook een ontzettend leuke hechte groep waar iedereen je graag helpt. De sfeer is er altijd goed! Maar heb nu toch gekozen om in de endurance verder te gaan <3

speer schreef:
Hoi Michelle,
Hier de klasse 2 rijder waar je mee gebabbeld had en lekker mee gereden...
Wij ook met jou enne toppie gedaan hoor...misschien rijden we snel weer samen ....
Leuk verslag,je helpt de endurance sport enorm met je verhalen..
Groetjes Claudia

Hee Claudia, haha ik vroeg me eigenlijk al af hoe je heette, volgens mij hebben we ons helemaal niet aan elkaar voorgesteld maar waren we direct aan de babbel :P Hoe is het verder afgelopen met jullie? Lekker gereden en genoten? Ik hoop inderdaad de endurance sport een beetje te promoten, deze sport is nou eenmaal geweldig, het is niet alleen op en top genieten maar je bouwt echt een band met je paard op, je leert elkaar kennen!

Locanda schreef:
Foto 7 (zijaanzicht) is mooi! *D Wat voor dekje + rijbroek is dat?

Dankjewel *\o/* Dat dekje en de rijbroek zijn van het merk stud one, te koop bij goedhard.nl.

MirandaFuego schreef:
Michelle! :wow:
Een tijdje heb ik niet veel van je gezien en nu is Jet al een topsporter! *\o/*
Goed gedaan en cool verslag met foto's! +:)+

Haha Miranda, ja het sportseizoen lag voor ons even stil maar gaat nu weer van start. Over een maandje hebben we onze volgende wedstrijd alweer. Hoe is het met Fuego en de kleine shet? Zag laatst het filmpje van de shet weer voorbij komen waar hij zijn tong op commando uitsteekt, geweldig!! <3 :j Dankjewel voor je berichtje!! *D