Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dapperdier schreef:Een goede presentatie van de haflinger in de westernsport binnen een vereniging is een voordeel. De verening kan je helpen met de promotie en jij kan als westernruiter ervoor zorgen dat de westernsport juist wordt neergezet en niet als een soort rodeo reining kijk wij zijn cowboys presentatie.
CounTree schreef:Ergens vinden jullie het onzin, maar zouden zo'n haflinger wedstrijd toch ook weleens leuk vinden???? Wat is het nou???

. Dit kan alleen als het KVTH en misschien de AH de westernsport ook gaan accepteren. Dit bereik je alleen door te laten zien dat je er serieus mee bezig bent. Als vereniging sta je sterker dan alleen. Er zijn genoeg Haflingers die western bereden worden om een gezellig en leerzame samenwerking op te bouwen ellen1 schreef:Ook wil ik mijn Haflinger wel eens willen uitbrengen op een keuring bij het onderdeel bestgaand rijpaard. Dit kan alleen als het KVTH en misschien de AH de westernsport ook gaan accepteren.

Citaat:mischien leuker om er een "koudbloed" vereniging van te maken??? Zodat ook fjorden enz.. kunnen mee doen? Dan ben ik in iedergeval van de partij...
Donjaja schreef:Hoe de WRAN precies werkt, weet ik niet, maar veel in de regio Rotterdam/Zuid Holland is er niet te doen hoor..
stokpeerd schreef:maar ookal doen ze geen wedstrijden dan nogis het hartstikke leuk om lid te zijn hoor! we doen veel tochten en als westernruiter kun je dan prima mee doen!! ook met de speldagen gaat het prima, voetballen op zijn western, wij spinnen lekker snel rond, kunnen die engelsen niet... ( grapje hoor!!)
maar als ze nu ook nog het western erbij zouden doen is het natuurlijk extra aantrekklijk