[WN] 4 jarige quarter gelding na 2 maand training filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peggy74

Re: 4 jarige quarter gelding na 2 maand training filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 16:45

het filmpje is zelf gemaakt door de trainster en staat ook op haar site ?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:13

Dan is er geen probleem, toch ? Iedereen heeft zijn eigen manier van trainen, en het nadeel van zo'n filmpje is dat het dan weer een bepaald idee geeft, waar iedereen dan zijn mening over moet geven. Hoe kun je nu een trainingsmethode afbreken of ophemelen op basis van een filmpje van pakweg 5 minuten beeld ? Daarom dat ik zulke dingen nooit op bokt zou plaatsen. :)

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:03

Haar site is nog geen openbaar klets forum, you-tube ook niet.

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:12

Ik lees even mee, ben nieuw in het western gebeuren en wil me er meer in verdiepen en vind de (opbouwende) kritieken erg interessant om te lezen.

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:38

Ik heb 't filmpje ook bekeken en dit heb ik begrepen: het gaat blijkbaar om een jong paardje dat een foute start gekregen heeft, en de huidige trainer wil in het filmpje laten zien dat er nu weer met rust rondgereden kan worden. Over de spin, sorry maar ik zie vooral wat ik hier eerder geprezen trainers al vaker heb zien doen met hun 2-jarigen (ja en deze is 4)...
Okee, de aansprong is wat moeilijk, maar de rust is er dan ook meteen weer, en welke 4-jarige loopt steeds verzameld? Ik ben er zelfs met mijn 10-jarige niet altijd (of zelfs nooit, wie weet?), maar is dat niet waarvoor we net trainen?
En jammer vind ik dat een moeizamere aansprong tijdens een training hier wordt 'veroordeeld' terwijl in een ander topic een net 3-jarige met sliding plates en maanden training achter de kiezen de hemel in wordt geprezen. Beetje dubbel, toch? Misschien moeten we allemaal eens een trainingsfilmpje posten, we kunnen zeker nog van elkaar leren!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:06

Beter niet doen, zo'n filmpjes posten. Komt altijd heibel van op een forum als bokt. :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 06:54

Nou ik ging helemaal voor een dramafilmpje zitten...blijkt het heel erg mee te vallen -O-
Zoveel mensen zoveel manieren en dit ziet er allemaal rustig uit :j

Alleen de ts is een beetje vreemd :?