Msschien beetje brutaal maar ik heb nog een HDR ( Henri de rivel Goldtrek liggen) daar is mijn haflinger nu uitgegroeid ( 17.5 inch medium boom) lijkt beetje op de massimo trail zit ook heerlijk op lange rit en kan ook prima een sprongetje mee gemaakt worden. Is wel kort zadel ( tot broekmaat 38) kan hem eventueel laten zien op Trec in Kaatsheuvel ik woon daar nl vlakbij. Hoor het wel
Geslaagd! Tweedehands Massimo Trail. Via marktplaats. Echt een gelukje, vlak bij me in de buurt, bleek ook nog dat ik de eigenaresse via via kende en ze is langs gekomen, kon ik uitgebreid passen en proberen.
Gefeliciteerd met je zadel! Als je er lekker in zit is de Massimo Trail een top zadel. Je kan het echt voor veel disciplines gebruiken. Helaas vond ik het zelf niet lekker zitten, maar mijn dochter wel. Hoewel het zadel er niet voor bedoelt is, gebruikt zij het voor dressuur en ook dat gaat prima. Kijk maar! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... OvuUnSIYYA
Succes met de TREC. Ik hoop volgend jaar ook zo ver te zijn met mijn pony dat we kunnen beginnen!