Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weslyjune schreef:Ik heb een polar en ben daar niet zo over te spreken :S
Ik moet ieder jaar nieuwe electroden kopen omdat de batterijen op zijn of ... om andere onzichtbare redenen ... Ze gaan altijd stuk buiten de garantie dus heb steeds nieuwe moeten kopen (en voor de duidelijkheid mijn laatste setjes hebben echt een elite behandeling gehad incl binnen liggen in een eigen laadje zodat ze droog, warm en stootvrij liggen. Levensduur was 0,0 beter).
Daarna heb ik van die softpads gehad, die ook na een jaar geen lezing meer gaven. Wel binnen de garantie en na 8 maand eindelijk nieuwe gekregen. Nou duurde dat ook een tijd doordat ze die softpads weer uit de handel hebben genomen (ze bleken niet duurzaam te zijn) maar ik vond de afhandeling maar matig.
Ik heb in totaal 3 keer bij Polar gekocht want ik had ook een vetcheck en daar zijn de batterijen nu juist van leeg dus die kan ik nu ook weggooien want die kun je ook niet vervangen. Ik heb deze week een V-max band gekocht voor in de vetgate goedkoper en in een wip zijn de batterijen vervangen. En nu zoek ik nog een manier om de hartslag op mijn Garmin Gps te krijgen ik heb wel een humane band van Garmin maar nog niet voor het paard. 
nu ben ik dus benieuwd wat ze eraan gaan doen, ik heb een mail gestuurd naar de webshop waar ik hem gekocht heb! De band is nog maar een jaartje in gebruik dus vind dit wel erg kort
rox_en_wilvy schreef:Helaas moet ik melden dat mijn polarborstband is overledennu ben ik dus benieuwd wat ze eraan gaan doen, ik heb een mail gestuurd naar de webshop waar ik hem gekocht heb! De band is nog maar een jaartje in gebruik dus vind dit wel erg kort
. Hippogriff schreef:Ja, het werkt het best om het direct naar Polar Nederland ter reparatie te sturen. Zeker als je nog in de garantieperiode (1 jaar) zit. Hier kun je een zending registreren: https://support.polar.fi/service/pscspr ... g?OpenForm