Conditioneel zit het bij mij wel goed, maar ik werk mezelf daarin tegen. Ik kan namelijk met gemak een half uur hardlopen, alleen in de cross begin ik bij hindernis zes zo ongeveer pas adem te halen, waardoor het toch misgaat en ik buiten adem ben. Ik probeer dus meer bezig te zijn met mijn ademhaling tijdens de cross, daarin gaat het bij mij fout. Adem houd ik (onbewust) in of adem te oppervlakkig en daardoor kom ik mezelf op driekwart tegen. In Oenkerk viel ik bijna flauw vlak na de finish. Vriendinnetje van mij is vorige week met mij bezig geweest met een hartcoörentie (ik denk dat dit het woord was
). Je hartslag werd dan weergegeven op een scherm en door middel van ademhalingsoefeningen kon je dan na de tijd zien welke oefening je hartslag het meest terug bracht. Conditie houd ik eigenlijk op peil door zes keer in de week paard te rijden en elke dag veel te fietsen, naar school, naar huis, naar de stad, weer naar huis, naar de supermarkt, naar vriendinnetjes, weer naar huis enzovoorts. Daarnaast probeer ik een keer in de week te gaan bodyfitten.
Maar ik heb even gekeken, maar dat lijkt me ook wel iets. 
) 
Aanstaande dinsdag de eerste keer en ik ben enorm benieuwd
Qua fitheid is het op dit moment beroerd, want ben gepakt door een of ander griepje wat aardig hardnekkig is
Hoe kan ik die sterker maken? Heb dit vorig jaar nooit zo erg gehad.