Mendurance wedstrijden 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: Mendurance wedstrijden 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:09

Twee aparte dagen. Er blijken veel menners te zijn die uit geloofsoverwegingen niet op zondag starten. En vanwege de mogelijk voor klasse 3, is het beter om het op twee dagen te doen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:54

ja dat klopt ook wij die het vorig jaar op zondag organiseerde gaan nu naar de zaterdag.Dat scheelt zo 5 deelnemers.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:34

En die deelnemers zijn hard nodig. De aantallen zijn toch al niet zo hoog.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:04

nee daarom!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 14:06

wat stom zeg,op zondag heeft juist iedereen vrij.en zijn er nog gelovige dan zijn het toch zeker alleen de oudere deelnemers.erg jammer dat het op zaterdag gehouyden word.normaal zijn alle men dingen op zondag vind ik net zo fijn.misschien zijn ze niet zo gelovig hier in limburg

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:56

keona schreef:
wat stom zeg,op zondag heeft juist iedereen vrij.en zijn er nog gelovige dan zijn het toch zeker alleen de oudere deelnemers.erg jammer dat het op zaterdag gehouyden word.normaal zijn alle men dingen op zondag vind ik net zo fijn.misschien zijn ze niet zo gelovig hier in limburg

Ik weet niet of het echt provincie gebonden is. Ik vind zondag ook fijner.Maar er zijn er inderdaad een paar die niet op zondag starten. De oudere garde! Maar ja dat moet je respecteren.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 17:42

baudyh schreef:
keona schreef:

Ik weet niet of het echt provincie gebonden is. Ik vind zondag ook fijner.Maar er zijn er inderdaad een paar die niet op zondag starten. De oudere garde! Maar ja dat moet je respecteren.

ja maar die ouderen 65+ hoeven ook niet meer te werken en wij jongeren wel(de meeste dan) :D .en de mendurance zit nog in de jonge schoenen en is nog niet zo bekend,maar denk als je het gaat zetten op zaterdag dat het voor veel jongere mensen ophoud.en dat zou ook jammer zijn.zondag naar de kerk ja mijn opa en oma die doen dat maar dat zijn ook de enige die ik ken.denk dat de kerken over enkele jaren niet meer zijn dan is ons probleem meteen opgelost ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:49

Beetje kort door de bocht Keona,
De mendurance verschuift ( zoals ik het heb begrepen) omdat ze een klasse 3 willen aanbieden.
Bovendien, maar pin me er niet op vast, mogen er geen endurance en mendurance wedstrijden tegelijk op 1 dag worden gehouden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 17:58

Attitude schreef:
De mendurance verschuift ( zoals ik het heb begrepen) omdat ze een klasse 3 willen aanbieden.
Bovendien, maar pin me er niet op vast, mogen er geen endurance en mendurance wedstrijden tegelijk op 1 dag worden gehouden.

dat vind jij misschien.

in 2012 hebben ze in etten-leur de endurance en mendurance wel op 1 dag gedaan,dus het mag wel of het moet een nieuwe regel zijn van 2013.dat weet ik niet.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:31

keona schreef:
Attitude schreef:

dat vind jij misschien.

in 2012 hebben ze in etten-leur de endurance en mendurance wel op 1 dag gedaan,dus het mag wel of het moet een nieuwe regel zijn van 2013.dat weet ik niet.

http://www.endurance-forum.nl/forum/vie ... nce#273491

Wordt dus geen toestemming door het KNHS voor gegeven.

Met een beslissing zijn er altijd gedupeerde. Nu ben jij het de volgende keer de gelovige.
En ja ik vind dat kort door de bocht, want niet iedereen hoeft rekening te houden met jou ;-)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:49

Vorig jaar hebben we dispensatie aangevraagd en gekregen om het op een dag te doen.

Dit jaar ligt het allemaal een stuk moeilijker. Waarom dat zo is weet ik ook niet.

We hebben nu besloten het over twee dagen te verdelen.
Niet alleen voor de menners die niet op zondag rijden, maar ook omdat we voor beide disciplines een klasse 3 willen uitschrijven.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:10

Op 29 juni, hoe laat beginnen jullie? Want er is een cursus in de middag hier, dus ochtend zal wel kunnen, als ik maar om 2 uur terug ben :+

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:13

Daar kan ik nu nog niets van zeggen. Dat is afhankelijk van het aantal inschrijvingen. We starten in elk geval met de hoogste klasse.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 20:28

keona schreef:
Attitude schreef:

dat vind jij misschien.

http://www.endurance-forum.nl/forum/vie ... nce#273491

Wordt dus geen toestemming door het KNHS voor gegeven.

Met een beslissing zijn er altijd gedupeerde. Nu ben jij het de volgende keer de gelovige.
En ja ik vind dat kort door de bocht, want niet iedereen hoeft rekening te houden met jou ;-)

ik heb nergens gezegt dat ze rekening met mij moeten houden vind het wel jammer dat het verplaatst is van zopndag naar zaterdag.ik heb in ysselsteyn nog gesproken met mensen vasn de organisatie,dus wist wel dat het misschien verschoven werd maar dat was nog niet duidelijk.en ook hun hadden zo iets van zijn er nog mensen die naar de kerk gaan blijkbaar dus wel.ik ben ook niet gedupeerd want wat er ook gebeurt ik zorg dat ik in etten-leur er bij ben voor mij zijn er 3 wedstrijden die wel te doen ziojn kwa afstand.dus dan maar wat wisselen zodat ik er bij ben.

wittewitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:16

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:28

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:56

Al bijna dus! Ik heb me ingeschreven voor zondag enjoy the ride Helderse Hippo. 23,5 KM. Leek me ook een leuke oefening voor een endurance wedstrijd (te paard ;) )

Is hier al een topic voor??

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:58

Anne leuk dat je meedoet!

En op zaterdag 5 Oktober organiseren we ook een Mendurance wedstrijd! We kunnen nog steeds enthousiaste deelnemers gebruiken voor de Mendurance (5 Oktober) en de Enjoy the Ride (6 Oktober).

De rit wordt gereden over de Hellendoornse berg. Dit is een glooiend terrein met mooie brede zandpaden. Een mooie en uitdagende rit voor de echte natuurliefhebber. De Mendurance wordt verreden over 22.5km(Klasse 1 + impuls) 45 km (klasse 2) 58.5 ( klasse 3) en 72 km (klasse 4)

Tijdens de Enjoy the Ride kan er ook door de diepe zandkuil worden gegaan! Dit is een leuke toevoeging aan de rit. Je kunt kiezen uit de korte route van 14.5 km of de lange route van 23.5 km.
Aan het einde van de rit staat er een lekkere stampotten buffet voor je klaar!

wil je meer informatie of je opgeven dat kan via teamhippo@live.nl.