Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hollywood86 schreef:Ik ga er vanuit dat ik het niet kan, dus dan moet ik er minimaal voor zorgen dat het paard het wel kan. Als je beide niet goed kan rijden, dan wordt het sowieso niets

Dat is inderdaad al heel wat jaartjes terug
).

Dat is het enige wat ik duidelijk probeer te maken, ik zeg nergens dat je helemaal geen wedstrijden kan doen etc.
Ook al worden beide gereden door een goede ruiter.
Sterker nog: ik zou er nu ook nog best graag eens op willen rijden, gewoon om het allemaal eens te voelen en ervaren.
spicegirl schreef:maar waarom moet een niet presterende (door wat voor oorzaak dan ook ) Q/P vergeleken worden met een goed ander ras ?
laten we een ander ras het eens opnemen tegen een goede quarter.
ik vind dat zo 'n flauw iets ; een slechte quarter verliest het van een goede ras X.
en een goede quarter is toch ook beter als een slecht ander ras ?![]()
of gelijkwaardig niveau. een topquarter tegen een top ...

dus waarom ze niet staan te popelen om les te geven? In welke hoek van Nederland woont je vriendin, en anders komt ze maar eens bij mij langs om te buurten en te zien hoe gaaf die Arabieren in de western zijn!
zowel in de reining, als de pleasure.
hollywood86 schreef:Ik ga er vanuit dat ik het niet kan, dus dan moet ik er minimaal voor zorgen dat het paard het wel kan. Als je beide niet goed kan rijden, dan wordt het sowieso niets
Krista schreef:Een Volbloed Arabier kan meer dan prima western gereden worden, maar goed, ik ben extreem bevooroordeelddus waarom ze niet staan te popelen om les te geven? In welke hoek van Nederland woont je vriendin, en anders komt ze maar eens bij mij langs om te buurten en te zien hoe gaaf die Arabieren in de western zijn!
) waarom de westernstal niet enthousiast reageerde op een Arab...
Krista schreef:Een Volbloed Arabier kan meer dan prima western gereden worden, maar goed, ik ben extreem bevooroordeelddus waarom ze niet staan te popelen om les te geven? In welke hoek van Nederland woont je vriendin, en anders komt ze maar eens bij mij langs om te buurten en te zien hoe gaaf die Arabieren in de western zijn!