Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marije1987 schreef:Ik zie net dat er op de startlijst geen tijden staan. Zou het gewoon zelf losrijden zijn en dan de oefencross waarbij Tim instructies geeft en dan de volgende? Dus dan iets van 5min per combinatie?
Rosa_ schreef:Nou, het is mij vies tegen gevallen. Bijzonder simpel qua hindernissen, amper commentaar, nee ik had mijn 60 euro wel beter kunnen besteden. Wel twee fijne foutloze rondjes en van alles het 'moeilijkste' gepakt, maar wat Tim M hindernissen noemde, die heb ik in B crossen zien staan. Een strobaaltje kan ik thuis ook wel neerzetten en zo'n ton ook wel. Als je dan vervolgens nog de helft van de hindernissen van beide kanten springt, dan vind ik dat hier echt meer uit gehaald kon worden.

Voor de liefhebbers, ik kwam wat foto's tegen op eventingphoto.com!! Zitten hele leuke tussen, ik heb er ook een besteld. Echter niet van alle combinaties, ik ben de een na laatste, dus nummer 1 t/m 14 of 15.