Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maras schreef:Mooi paard zeg en dat filmpje is echt leuk om te zien, bijna jammer van de muziek erbij want juist het horen van de galop en de mensen en wellicht jij zelf die je paard aanmoedigt maken het mee beleven als kijker heel echt!
Sjaan schreef:Bij mij doet het filmpje het gewoon...![]()
Super leuk dit overzicht Muur!![]()
En jullie zijn een erg leuk stel, volgend jaar op naar de L...??![]()
Cavalia schreef:Mooie foto's! mooi paard ook zeg! hoe heet dat hoofdstel?
farichta schreef:Prachtig om jou en je paard zo vol vertrouwen bezig te zienEn weet je wat me opvalt in het filmpje? Je blijft zo super voor je uit kijken
Dat zou mij nooit lukken. Ik zie af en toe je frontriem omhoog flippen, maar blijkbaar vind Wembley het niet irritant
Haha vooruit kijken, ja ik was druk met de juiste route volgen en opletten welke hindernis ik moest nemen denk ik!
En die frontriem inderdaad, dat klopt. Toen ik de frontriem net had vond wembley het wat vreemd in het begin, toen dacht ik, ik rijd er 2 keer mee buiten en als hij dan nog steeds af en toe een beetje met zijn hoofd gaat schudden doe ik hem weer weg, maar de tweede keer was het over en hij reageert er sindsdien helemaal niet meer op dus volgens mij heeft hij er geen last van