[SGW] Wembley, van de eerste boomstammetjes tot echt crosspaard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:34

wat een ontzettend mooi paard en mooi jullie samen te zien in de cross! mooie combi!

farichta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:31

Prachtig om jou en je paard zo vol vertrouwen bezig te zien :j En weet je wat me opvalt in het filmpje? Je blijft zo super voor je uit kijken :D Dat zou mij nooit lukken. Ik zie af en toe je frontriem omhoog flippen, maar blijkbaar vind Wembley het niet irritant :(:)

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:56

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! :)

maras schreef:
Mooi paard zeg en dat filmpje is echt leuk om te zien, bijna jammer van de muziek erbij want juist het horen van de galop en de mensen en wellicht jij zelf die je paard aanmoedigt maken het mee beleven als kijker heel echt!

Haha snap wat je bedoelt hoor! Dat laatste was ook wel een beetje de reden dat ik er muziek onder heb gezet haha.. Ik praat heel veel met wembley tijdens de cross, en vooral toen hij plotseling flink (onverwachts) terug kwam voor het water maakte ik wat rare geluiden haha vandaar de muziek eronder :D

Sjaan schreef:
Bij mij doet het filmpje het gewoon... :)

Super leuk dit overzicht Muur! *D
En jullie zijn een erg leuk stel, volgend jaar op naar de L...?? :D }:0

Ja haha, nog een paar crossen komend voorjaar om er weer in te komen en dan inderdaad maar is naar de L hoop ik! :D

Cavalia schreef:
Mooie foto's! mooi paard ook zeg! hoe heet dat hoofdstel?

Het hoofdstel is van Hooks :)

farichta schreef:
Prachtig om jou en je paard zo vol vertrouwen bezig te zien :j En weet je wat me opvalt in het filmpje? Je blijft zo super voor je uit kijken :D Dat zou mij nooit lukken. Ik zie af en toe je frontriem omhoog flippen, maar blijkbaar vind Wembley het niet irritant :(:)

Dankjewel! :) Haha vooruit kijken, ja ik was druk met de juiste route volgen en opletten welke hindernis ik moest nemen denk ik! :P En die frontriem inderdaad, dat klopt. Toen ik de frontriem net had vond wembley het wat vreemd in het begin, toen dacht ik, ik rijd er 2 keer mee buiten en als hij dan nog steeds af en toe een beetje met zijn hoofd gaat schudden doe ik hem weer weg, maar de tweede keer was het over en hij reageert er sindsdien helemaal niet meer op dus volgens mij heeft hij er geen last van :)

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:08

Heel gaaf paard. Ik vind je beugels alleen wel wat aan de lange kant ik weet niet of daar een reden voor is? En probeer op de sprong je been lang te maken en op de plaats van de singel te houden, dan zit je automatisch meer terug en in balans. Mocht je paardje ooit een poot laten hangen heb je net iets meer in te brengen.

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:37

Wat een ontzettend stoer, knap paard zeg! <3

Pluimpie

Re: Wembley, van de eerste boomstammetjes tot echt crosspaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:44

Gaaf stoer paard! Heel plezier nog in de sgw!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:02

Ontzéttend gave foto's zeg! Hij springt goed! :D

paardje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:21

Wow wat een mooi paard. Ik heb een vos maar als ik dit zie... :D
Echt super