spicegirl schreef:als je zo goed rijd, plaats dan volgende keer foto's, waar je een andere indruk van zou krijgen.niet slim, om alle foto's van foute momenten te plaatsen, zeker niet , als je geen kritiek kan verdragen..
Ik zal nooit zeggen dat ik goed rij, lees goed de openingspost. Ik heb nog een heleboel te leren. Maar er zit een verschil in feedback geven, en gewoon plezier halen uit een ander de grond in te praten (vanuit achter een beeldscherm), zoals jij doet.
Aan nutteloos gevuur van wat klote opmerkingen word niemand beter, je strijkt alleen maar mensen tegen de haren, en wat gaat het paard daar nu beter van worden dan (niet dat ze het nu zo slecht heeft hoor, haha)? Ik heb dan nog een hoop te leren van paardrijden, jij van sociaal gedrag.
Tinks: Thanx
Je bent geweldig
De rest: Thanx voor nuttige tips! Heb veel dingen vanavond al meegenomen, en ging dus ook erg lekker! Ik deed inderdaad te veel met binnenteugel, vanavond echt op buitenteugel/neckreinig geprobeerd en daar reageert ze dus inderdaad gewoon super goed op. Thanx voor de tip dus!