Heerlijk oortjes naar voren en gaan met die banaan! Leuk dat je zo je maatje gevonden hebt en ook nog zo succesvol de SGW in bent gegaan!Leuk paard! Die een na laatste foto is inderdaad erg leuk!
Wauw wat een heerlijke schimmel zeg. Ziet er uit als een heel leuk dier om mee te werken!veel succes en plezier verder!
hey Kris, wat tof zeg !! Mooie foto's en wat ziet het er heerlijk uit! Jullie komen er wel..waar sta je nu ergens?
Wederom allemaal bedankt. De 1 na laatste foto wil ik ook groot aan de muur idd! Rob (Janssen) mag ook nooit meer zeggen dat ik altijd naar de grond onder de hindernis kijk, heb de fotograaf niet eens gezien Marije, ik sta nu in Ottersum!
Prachtige schimmel! Hij heeft er duidelijk lol in! ^_^Dit vind ik een hele creatieve foto:http://img51.imageshack.us/img51/7749/ysselsteynh7a.jpg
oh wouw! je ziet ook echt aan hem dat ie het leuk vind! overal die oortjes naar voren en zo'n vriendelijke blik in zijn ogen, wat een pracht beest!
Krissieeeeee!! leuke fotos! heerlijk om zo te kunnen genieten van je paardje....wat een heerlijk leventje heb je toch
Staan daar nou badeendjes op die hindernis?? Wauw wat vreselijk stoer om zo rond te crossen zeg! Diep respect!
Ik heb het idd niet slecht Iris Ja, er staan echt badeendjes op de boomstam. In de waterbak dreven er ook nog wat rond
Kris schreef:Ik heb het idd niet slecht Iris Ja, er staan echt badeendjes op de boomstam. In de waterbak dreven er ook nog wat rond Moest je die waterbak dan in? Tussen de eendjes?
Yep, stond ook nog een grotere naast de waterbak insprong. Dacht dat ze daar wel naar zouden kijken, maar leverde geen problemen op edit; mijn andere paard op de insprong met badeend
Geweldig! Die van mij zou zich rot schrikken van die eendjes. Heel knap hoor, respect! Ik heb helemaal geen aanleg voor springen of crossen of iets wat een beetje wild gaat.