[SGW] Verslagen Barchem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Re: Verslagen Barchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:17

@sannnn: 19 is heeeeeel goed te doen hoor!
Bij 2 ging ik niet rechtdoor omdat de landing mij daar te diep was. Maar aanrijden was voor de B idd k*t! Had bijna alsnog de L hindernis te pakken :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:48

muts_marijke schreef:
@ jeanine ik hoorde idd dat het jullie pony was, alles oke met ruiter en paard?

Alles is goed :) Joyce loopt een beetje mank, want Regent had op dr been gestaan. Uur later reed ze dr dressuur proef met het paard. Pony is ook goed! Gister nog lekker uurtje in de wei gelopen :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:50

Op heb ik geen problemen gezien San
Netjes van je zusje tientjeh

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:50

x_Jeanine_x schreef:
muts_marijke schreef:
@ jeanine ik hoorde idd dat het jullie pony was, alles oke met ruiter en paard?

Alles is goed :) Joyce loopt een beetje mank, want Regent had op dr been gestaan. Uur later reed ze dr dressuur proef met het paard. Pony is ook goed! Gister nog lekker uurtje in de wei gelopen :)

gelukkig. Hoorde dat ze heel naar waren gevallen. Heeft ze met haar paard wel lekker gecrosst?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:53

Het is de 1e cross voor m'n jonkie die nog weinig ervaring heeft. Die bult vorig jaar in het L wel gedaan met m'n andere paard, maar vind het voor haar nu te veel. Of ze moet super lekker aanpakken, dan denk ik er nog over na. Eerst maar eens zover zien te komen. :P Vind het aanrijden voor hindernis 2 van de B inderdaad klote, ga daarom waarschijnlijk ook voor de 'L sprong'. Maar ga die morgen nog even bekijken!
Tot morgen voor sommigen! :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:57

Was wel leuk trouwens om een tijd te kijken per hindernis. Zo kon ik zien welke fouten de ruiters maakten en welke hindernissen er makkelijker uitzagen dan ze waren en andersom. Maar toch had ik graag gestart

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:58

Was je ook tijdens de B aan het lopen Joki? Heb ik je gemist!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:08

Ja om te zien wat ik moest missen :=

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:36

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:58

Gaaf filmpje Dyon! Valt toch best mee met het twijfelen? Vind het lekker voorwaarts zoals je het hier ziet. :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:04

Muts_marijke: paard liep fijn wat ik te horen heb gekregen. Foutloos gesprongen, foutloze cross met 1 alternatief gereden. En verder ietsjes tijd. Maar dat is voor Joyce de 3de cross met het paard :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:05

Dyon, wat was er bij je zus gebeurd in de cross?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:46

Dyon mooi filmpje zo!! Handig ook om de route nog eens een keer te zien. thanx!! :D
Joki jammer dat je niet mee kon doen, maar het was ook wel een hele mooie cross om te kijken. :)

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:46

Op het filmpje lijkt het twijfelen idd mee te vallen, maar in t echt :p! Bij de paddestoel bijvoorbeeld ging die ver voor de hindernis al stil staan enzo. En ik was geloof ik een minuut buiten de tijd omdat die eerst niet onder de brug door durfde, bange schijterd, haha! Muriël (mijn zus) is helaas gecrasht bij hindernis vier.. Paard schoot langs die hindernis en toen viel ze er helaas af, wel zuur voor haar gelijk al bij hindernis vier..

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:01

Iemand enig idee welke fotografen er gisteren allemaal stonden? Ik weet iig dat eventingphoto en wim Rots er waren, maar ik zag er onderweg nog veel meer :P

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:23

Dyon achterhoekfoto heb ik ook zien staan!

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:17

Balen, xsiep maar zo te lezen een verstandige keuze en fijn dat de rest wel lekker ging!
Zo te horen lekker gereden _lautje_ en Loetie84 ! :) En jantine gefeliciteerd met je zusje!!
Voor de bokkers die vandaag moeten, veel succes nog en ben benieuwd naar de resultaten!

tientjeh schreef:
Dyon, wat was er bij je zus gebeurd in de cross?

Zoals dyon al had gezegd ben ik gestrand bij hindernis 4 gisteren.. Dressuur en springen gingen lekker, 182 en 190 punten en foutloos in het springparcours. Inrijden voor de cross ging super, paard was lekker allert en had er zin in, eerste 3 hindernissen gingen lekker (hoewel ik bij de 2e de L sprong wilde nemen en aangezien mijn paard wat tweifelde bij de overgang weiland-bos tussen hindernis 1 en 2, ik per ongeluk het linkerpad heb genomen.. knap stom natuurlijk.. := Had 2 keer gelopen en wist best dat ik het rechterpad moest hebben, maar 's ochtends was links nog afgezet en in een fractie van een seconde dacht ik dat ik het linkerpad moest hebben voor de L sprong, nou ik kwam er snel genoeg achter dat dat niet zo handig was :') Wel goed over de gewone B paarden hindernis gekomen en met wat stuurwerk net de bosjes erachter ontweken haha.. :D ) De derde hindernis ging ook super, vervolgens lekker stuk vaart gemaakt op het gras en ik voelde hem al vroeg twijfelen op de vierde hindernis, maar reed hem toch door en hij sprong op het laatst ineens opzij wat helaas resulteerde in een val van mij.. Heb uit alle macht geprobeerd te blijven zitten (resulteerde ook in fijne krassen op mijn zadel := ) maar helaas.. Vervolgens stond mijn paard een beetje schaapachtig naast me te kijken wat er was gebeurd :') Zonde, hij vindt crossen superleuk en de cross leek me echt heel gaaf dus was er op het moment (op z'n zachtst gezegd) ook niet bepaald blij mee dat ik er af was gevallen ;) Maargoed, hopelijk komen we volgende week nog aan de start bij sgw Bathmen (mijn zusje en ik zijn 2e en 3e op de wachtlijst) en maken we dan een goeie afsluiter van ons eerste jaar eventing samen :) En nu natuurlijk nog wachten op de foto's van de fotograaf die bij hindernis 4 stond, valfoto's hadden we namelijk nog niet :')

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:08

Wat een toffe cross was dit!

Schimmel foutloos en 0,4 voor tijd en derde.
De zwarte ging abnormaal fijn in de cross. Die heeft veel geleerd dit jaar! Alleen een stop op de opsprong na het water. Maar tweede poging wel. En 5,2 tijdfout. Waren nog 6e maar waren 5 prijzen.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:13

Wij zijn vandaag niet gestart in de cross, na het springen liep Rose niet goed bij de veearts. Jammer want er stond weer een super crossparcours en de rest van de wedstrijd was zeker om over naar huis te schrijven maar goed dat is zo langzamerhand traditie.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:08

Sue: Gefeliciteerd!! Er is echt niet al te best gecrosst, hoorde de ene weigering naar de ander door de speakers.. en zoals ik zei kwam maar ongeveer de helft bij de sprong waar ik fotografeerde.

Paul: Jammer zeg! :(:)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:50

Paul wat jammer :(

Thnx Anke! Waar stond je? :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:14

Iemand nog in ring 6 gereden vandaag?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:16

Ja ik met m'n zwarte :D ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:24

Haha ik was jury vandaag! was jij met je zwarte die als schimmel op de coupon stond?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:27

Jep! Ik heb je later nog gesproken toch?