Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natascha dH schreef:Het is natuurlijk niet haalbaar voor Heleen om achter de originele fotograaf aan te gaan zoals in het geval van Gera en Xono. Jongens, wat willen jullie dan, terug naar een zwart-wit velletje met tekst...........???
Natascha dH schreef:Daar gaan we weer: Hebben we een volle WHW dit keer zelfs in FULL COLOUR en dan is er weer iets mis mee. Wendy, ik snap dat je het niet leuk vindt dat je foto's gebruikt zijn, maar om dan gelijk over stelen te beginnen is wel een beetje voorbarig. Neem eerst contact op met Heleen en vraag hoe het zit. Misschien is het per ongeluk zo gelopen.
Eindelijk zijn er voldoende leuke foto's beschikbaar voor de WHW en, Sugarmiss, de foto's die Heleen heeft zijn of door mensen ingestuurd en dan kan je er vanuit gaan dat er toestemming voor plaatsing is of zijn door Marioin Keijzer gemaakt en daarvan hebben we ook toestemming. Het is natuurlijk niet haalbaar voor Heleen om achter de originele fotograaf aan te gaan zoals in het geval van Gera en Xono. Jongens, wat willen jullie dan, terug naar een zwart-wit velletje met tekst...........???
Ik snap het echt niet, eerst klagen over een waardeloos blad en nu dit weer......... We (de WRAN) zijn in het allemaal vrijwillig in onze vrije tijd bezig en dan is het nooit goed. Maar goed zo doorgaan hoor, de voorraad vrijwilligers raakt vanzelf uitgeput....................................
De groetjes, Natascha de Heer, bestuurslid WRAN
Natascha dH schreef:Misschien had je toch eerst even met Heleen moeten communiceren en haar een kans moeten geven het uit te leggen voor je hier en publique gal gaat spuwen. Dat vind ik nou goede manieren.
Dit soort dingen geeft bij mij in ieder geval een gevoel, na jarenlang in het WRANbestuur te hebben gezeten, van "doe het toch allemaal even lekker zelf!!". Maar de leuke reacties slepen je er dan toch weer doorheen. Echter zoals ik al zei, het houdt een keer op.

Kijk uit hoor, straks staan ze er volgende keer in! 
Echt onwijs gave foto van je
) gera schreef:Ellen Welten is vaak kampioen geworden en de WHW streeft er toch naar om de kampioenen in het blad te plaatsen, mits er natuurlijk een foto van is. Die waren er dus duidelijk wel van haar
. FlyingHigh"]
[quote="gera schreef:Ellen Welten is vaak kampioen geworden en de WHW streeft er toch naar om de kampioenen in het blad te plaatsen, mits er natuurlijk een foto van is. Die waren er dus duidelijk wel van haar
.