[WN] waar laten inrijden? (BE omg. Brakel)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: waar laten inrijden? (BE omg. Brakel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 23:10

Als ik heel eerlijk ben, zou ik echt kijken naar een trainer bij wie je je goed voelt. Daarna pas budget en afstand. Is iets te ver, maar staat het je verder echt 100% aan, zou ik kiezen om 1 of 2x minder te gaan pw en dan die andere keren wel het ervoor over hebben om te reizen.
Natuurlijk wil je erbij zijn en het meemaken, maar als je paard voor jouw gevoel in goede handen is, kun je het misshien zo oplossen. Zat mensen die een paard wegbrengen en niet of nauwelijks komen kijken en dat gaat vaak ook prima. Probeer een tussenweg te vinden, maar ga niet voor second best.

LecyTinker

Re: waar laten inrijden? (BE omg. Brakel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 07:20

ik ben het daar wel mee eens, maar die mensen stappen daarna OP hun paard... ikke niet, ik zal het zeer waarschijnlijk altijd vanaf de grond moeten bekijken. Dus daarom dat ik dit wel erg graag mee zou willen krijgen.
Had ik alleen een paard op rekening mee te moeten houden,dan okay, maar ik vind het niet eerlijk om mn honden 8 weken hele dagen alleen te moeten laten omdat ik op pad ben.
Het moet voor iedereen werken en daarom dat dichtbij toch echt wel een mega voordeel is.
Ik besef dat ik niets op 10 of 15 min afstand ga vinden, maar heb er wel al ene gevonden op 45 minuten, dus het is haalbaar.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 07:54

Onze paint heeft haar basistraining gekregen van Patrick van Coninckxloey .
Wij zijn daar heel tevreden over, mijn dochter heeft een paard met een basis die er nooit meer uit gaat.
Kijk eens op www.stardustranch-suzycorner.com

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:02

Oost-Vlaanderen is sowieso moeilijk, er is enkel Llyda Stables bij Gent.
Ik ken een trainer in regio Bergen, ik denk dat dat wel meevalt qua afstand van Brakel?