Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alle knoppen blijken erop te zitten met rijden en ze heeft een heel zacht en lief karakter. De planning is zeker om haar te gaan showen! Ik hoop weer naar Oud Gastel te kunnen om weer bij Willem aan de koeien te gaan snuffelen. Omdat ik helemaal geen info kan vinden over haar bloedlijnen is het nog wel de vraag of ze daarvoor geschikt is. Anders zullen we een ander onderdeel moeten gaan zoeken wat haar past! Voorlopig ben ik heel gelukkig met haar, alleen al van dat koppie wordt ik zo blij!!
Inky_devil schreef:Wow wat een mooie dame.
Was bezig om namen uit de stamboom van Devil op te zoeken en toen stuitte ik op dit topic.
Maar ik heb een vraagje, Je schrijft dat je merrie drachtig is van Perfect host maar volgens mij is deze hengst al in 2002 overleden. Hij is namelijk de opa van ons paard.
Inky_devil schreef:Wow wat een mooie dame.
Was bezig om namen uit de stamboom van Devil op te zoeken en toen stuitte ik op dit topic.
Maar ik heb een vraagje, Je schrijft dat je merrie drachtig is van Perfect host maar volgens mij is deze hengst al in 2002 overleden. Hij is namelijk de opa van ons paard.
freeride schreef:Inky_devil schreef:Wow wat een mooie dame.
Mr Proud host is nog gewoon alive and kicking hoor, en hij is geboren in 2003, dus in 2002 is die niet gestorven.
Hij is voor zover ik weet nog altijd in eigendom van Fourstar's appaloosas, en een plaatje om te zien, als mijn merrie geen pssm had zou ik daar graag een veulentje van willen.
Wie zijn de Dam en Sire van jouw paard? ik weet misschien wel wat van zijn ouders?
dubbel, geen idee hoe ik dat deed
.