[WN] Wat zijn wij dan prutsers...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:26

Citaat:
Extreme Mustang Makeover. The Ultimate 90-Day Wild Mustang Training Competition. Providing Entertainment and Hundreds of gentled horses to the public every year!

:D

Ben wel benieuwd wat voor methodes ze gebruiken.. er wordt wel van alles gediscouraged, maar niet veel prohibited...
Laatst bijgewerkt door Cer op 20-09-12 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:31

Ze mogen er zelf 1 uitzoeken, en krijgen die echt pas 90 dagen voor de competitie.
En vergis je niet, leuke paycheck!

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:34

die 90 dagen is inderdaad de competitie maar als je filmpjes ziet van de deelnemers aan de competitie doen die mustangs na 90 dagen (hoe indrukwekkend ook) niet wat deze man met deze mustang doet. en voor alle duidelijkheid, de meesten onder ons zullen in 90 jaar nooit kunnen bereiken wat deze man met zijn mustangs doet.

Emita

Re: Wat zijn wij dan prutsers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:41

ge-wel-dig! Vooral he tmoment dat hij in die auto gaat zitten :')

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:42

Ik ga dit nog niet eens redden met mn paard in 90maanden... Respect en erg knap

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:44

@Dofuzz: vind jij uberhaupt wel eens gewoon iets leuk? Of meet jij alles af aan worldshowqualificiaties? :+

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:55

Cer schreef:
@Dofuzz: vind jij uberhaupt wel eens gewoon iets leuk? Of meet jij alles af aan worldshowqualificiaties? :+

gewoon iets leuk vinden? het leven is daarvoor te gecompliceerd
als we het hebben over sport , inderdaad, dan meet ik alles af aan prestaties op het hoogste nivo. als je niet naar het bovenste schavotje kijkt groei je zelf nooit hoger.
wat met deze mustang gebeurd is inderdaad leuk en vooral entertainend, maar naar goede hollandse gewoonte ben ik ook hyper realistisch en argwanend en maak ik kanttekeningen en plaats ik graag in perspectief

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:14

nee okee, helder :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:17

Ik denk wel dat dofuzz gelijk heeft dat dit niet één van die 90 dagen Mustangs is. Ik kom deze trainer/rijder en dit startnummer nergens tegens in de 'finals' uitslagenlijsten die op de website van extreme mustang makeover staan. Ondanks de titel van het youtube-filmpje...

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:22

Pfff wat maakt het uit.
Ik vind het een geweldig filmpje.
En 90 dagen of 90 maanden mij gaat het niet lukken.
Dat is nog is een idee voor een kur op muziek :D

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:23

Haha geweldig filmpje.. Lijkt me erg gezellig om zo met mijn paard eens een ritje te maken :))

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:30

Die mag bij mij wel eens langskomen, heb wel geen wilde mustang :p

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:59

Killed schreef:
Die mag bij mij wel eens langskomen, heb wel geen wilde mustang :p

Ik zou het ook gewoon geweldig vinden om mijn 'niet zo wilde niet zo mustang' in een auto te zien rijden. Dus van mij mag hij langskomen.
@Ibbel; ik ben net ook even gaan kijken, ik kom hem wel tegen in de legends lijsten, en hij is winnaar van de 'legends overall' lijkt me raar dat ze hem daarbij zetten als hij niet bij de show zelf hoort.
Laatst bijgewerkt door RusselNuwell op 20-09-12 10:11, in het totaal 2 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:06

Haha geweldig hoe droog dat paard kijkt als die auto gaat rijden :D Knap dat hij hem dat geleerd heeft, in 90 dagen of niet.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 10:25

Ibbel schreef:
Ik denk wel dat dofuzz gelijk heeft dat dit niet één van die 90 dagen Mustangs is. Ik kom deze trainer/rijder en dit startnummer nergens tegens in de 'finals' uitslagenlijsten die op de website van extreme mustang makeover staan. Ondanks de titel van het youtube-filmpje...

http://www.extrememustangmakeover.com/e ... xtreme.php
En dan bij legends top 20.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 12:44

90 dagen of niet, het is gewoon indrukwekkend. Als het idd op 90 is gebeurd, dan is het gewoon nog veel indruwekkender. Je ziet gewoon aan dat paard dat het rust uitstraald en vertrouwen heeft in zijn ruiter. Niets geen spanning, stress, gewoon lekker met z'n twee hun ding doen. Ben ik echt stikjaloers op!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:25

Cer schreef:
nee okee, helder :D

:')
-------

Hmm ik weet niet.. Ik vind dat altijd een beetje onnodig (met een zweep knallen terwijl je op een paard staat)
knap geleerd hoor, maar ik vind het paard er ook niet echt enthousiast uit zien ofzo. Niet dat er iets mis is met
de man of zijn techniek maar ik ben eigenlijk niet bijzonder onder de indruk

En natuurlijk is heel paardrijden een beetje onnodig maar die fout in redenering neem ik wel op me :9k

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:03

Sidera schreef:
Hmm ik weet niet.. Ik vind dat altijd een beetje onnodig (met een zweep knallen terwijl je op een paard staat)
knap geleerd hoor, maar ik vind het paard er ook niet echt enthousiast uit zien ofzo. Niet dat er iets mis is met

En natuurlijk is heel paardrijden een beetje onnodig maar die fout in redenering neem ik wel op me :9k

Ik vind dat soort dingen juist onzettend nodig eigenlijk en iets dat vaak wordt vergeten. Als deze meneer door een bos rijdt en onderweg een idioot met vuurwerk tegenkomt gaat zijn paard door deze training niet aan de haal iets dat de meeste 'normale' paarden zeker wel zullen doen. Heel erg gevaarlijk!

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:17

Dit vind ik ook knap!

Laura__xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:18

Woow echt super gaaf! Hihihi fet lol in die auto :p hhihi kzie ze al op de snelweg rijden ^^

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:25

troi schreef:
Sidera schreef:

Ik vind dat soort dingen juist onzettend nodig eigenlijk en iets dat vaak wordt vergeten. Als deze meneer door een bos rijdt en onderweg een idioot met vuurwerk tegenkomt gaat zijn paard door deze training niet aan de haal iets dat de meeste 'normale' paarden zeker wel zullen doen. Heel erg gevaarlijk!

Mwah, daar ben ik het niet echt mee eens.. Als je paard veel vertrouwen in je heeft en je hebt hem al schrikbestendig hoef je echt niet op je paard te gaan staan en naast hem te knallen. Maar nogmaals, heb er niets tegen, word er alleen niet echt enthousiast van als ik naar zo'n filmpje kijk :P

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:56

Wat een ontzettend leuk filmpje! Ik lag helemaal ik een deuk _O- _O-

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:16

Sidera schreef:
troi schreef:

Mwah, daar ben ik het niet echt mee eens.. Als je paard veel vertrouwen in je heeft en je hebt hem al schrikbestendig hoef je echt niet op je paard te gaan staan en naast hem te knallen. Maar nogmaals, heb er niets tegen, word er alleen niet echt enthousiast van als ik naar zo'n filmpje kijk :P

Het is een wedstrijd. Je paard kan je nog zo goed vertrouwen, maar als jij dat niet kunt bewijzen, dan heb je daar in een wedstrijd nog weinig aan. Vind dit toch wel echt een goed bewijs dat het paard helemaal bomproof is, ook al zou ik het hem never ever nadoen.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 20:29

Dat had ik wel door inderdaad RusselNuwel, maar dat was heel mn punt.. Dat ik in tegenstelling tot andere mensen die hier gereageerd hebben, deze 'tak' van de sport niet echt leuk/boeiend vind.

Het was meer een opmerking, geen argument ofzo :P

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:21

Gimme_Spurs schreef:
_O- Wat een maffe poown!! Whahahaha naja in ieder geval geen trailer nodig! _O-

en geen E-rijbewijs :')