Blue springt zo makkelijk hij is nog nooit gestopt en dat geeft enorm veel vertrouwen
foto is uit een filmpje ik wilde zelf ook graag zien wat Blue deed tijdens het springen
freeride
Geplaatst: 18-09-12 20:24
Heel mooi beest hoor, het puppy-achtige gaat er zo langzamerhand af,komt een knappe vent tevoorschijn( vond hem al mooi). Hij is ook echt functioneel gebouwd, en de foto's qua kleding etc, dat valt nog erg goed mee hoor!
Als je hoger wilt springen kan ook met westernzadel maar houd dan met 1 hand je knop vast, je voorkomt dan dat er van alles blijft hangen, spreek uit ervaring (broekriem, bh, kleding etc.)
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-12 16:17
BH HAHA riem was me al overkomen ja en bodywarmer is ook een ramp
Leuke foto's hoor. Ik vind wel dat je bij elk onderdeel je chaos aan moet doen een te korte spijkerbroek vind ik zooo enorm slordig staan! Rijdende showonderdelen kan je sowieso een harretje in of een mooie vlecht. Maar goed ik hou heel erg van netjes en strak.
Heel leuk paard heb je daar, en petje af na zo kort oefenen toch starten!
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-12 22:03
calemity al ben ik niet zo'n netjes type, ik ben het wel met je eens hoor was er gewoon niet goed met mijn hoofd bij, heb nooit een groom bij(klein excuus) gewoon slordig van chaps krijg ik ontzettend zere knieen dus liever niet als wel maar dat mijn broek dan wel op maat moet zijn, heb je helemaal gelijk in