[SGW] Twee dressuurmeisjes op het crossterrein!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Re: Twee dressuurmeisjes op het crossterrein!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 14:27

Het meisje wat mee was om te helpen dacht dat Savanne daar redelijk makkelijk in zou lopen omdat het een beetje grassig langs de randen was. Maar paardlief vond dat dus niet. Daarnaast wist zij ook niet meer helemaal goed of je in die lange bak kon zonder een hindernis te hoeven nemen, wat dus gelukkig wel kon. Ze ging er inderdaad makkelijker in! De langwerpige is normaal een stuk dieper schijnt?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:37

Als je de hekken open doet hoef je er niet in te springen ;) ik heb geen idee of hij normaal veel dieper is. Maar het vriendelijke van die waterbak vind ik wel dat het afloopt en je dus niet meteen in het diepste zit. Volgens mij maakt het niet eens veel uit of het diep is of niet. Het begint heel ondiep. Juist die randjes is vaak lastig om ze daar overheen te krijgen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 14:46

Precies, daar weten we inmiddels alles van! Gelukkig is het allemaal goed gegaan en is ze het water in geweest. Nu gaan we op naar de volgende uitdaging, en dat is een strandrit!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 19:59

Ik heb van de fotograaf een dvd-tje gekregen met daarop een stukje film. Ik vond het een leuk filmpje, daarom ook maar even hier geplaatst!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:07

Wat leuk!

Chartra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:14

Ontzettend leuke foto's, en filmpje ;-)

Gaaf dat je wat anders als anders hebt geprobeerd!