Inschrijven endurancerit de Peelrand in Wanroy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:58

Ja, ik ook.

Vandaag nog een laatste lange rit gemaakt.... hij was mega stout, hopelijk laat Breez z'n eigen navigatie thuis a.s. zaterdag
Gelukkig weet hij daar de weg niet. :D

Zodra de diesel aanstaat gaat het heel goed, maar zodra de navigatie aangaat blijft ie herhalen...."indient mogelijk keren" ^) echt heel irritant.

PreHungaro

Re: Inschrijven endurancerit de Peelrand in Wanroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:15

Herkenbaar, alleen heeft die van mij dat met bokken en vooral heeeeeeeeeeeeeeel hard willen.
gelukkig is dat heeeeeeel hard willen eruit na elke dag 4 keer hetzelfde rondje bos te doen heeeeeeeel hard. Gisteren dus een heerlijke staprit gehad van anderhalf uur omdat meneer ineens niet meer heeeeel hard wilde haha..

deze week elke dag nog een lekker ritje. en dan zijn we er helemaal klaar voor!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:04

En hoe is het bij jullie gegaan? Andor heeft zich echt voorbeeldig gedragen en we hebben heeeeerlijk gereden. De omgeving is zo mooi daar! Helaas bij de p/a meteen aangeboden met een te hoge hartslag maar na 10 minuten was hij al keurig gezakt naar 46! Na de finish een keurige hartslag van 54. Niet gewacht op de prijsuitreiking dus weet niet hoe we het gedaan hebben...

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:53

Vond het een hele leuke rit, eerste keer voor ons Wanroij maar voor herhaling vatbaar.
Maar wat koud brr.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:35

Een zeer geslaagde dag! Breez moest voor de start wel even laten zien dat hij het grootste paard van het terrein was :=
Hij ging super van start en heb heerlijk gereden. Vond het een mooie route, vooral het stuk in de bossen en op de heide. Langs de weg vind ik echt te boring. Hij werd even mega groot langs de nertsen stallen.... tja, hij kon dan ook over het muurtje kijken ;).

Had meteen aangeboden op de P/A en pols was 56 *\o/*, de finish ook maar meteen aangeboden en weer 56 *\o/*.
Verder alles prima. Heb hem naar huis gebracht, want de prijsuitreiking zou toch pas rond 5 uur zijn en ik was om half 1 al binnen.

Helaas kwam mijn hooibestelling wat later dan geplant en was iedereen al weg toen ik terug kwam in Wilbertoord. Dus ben meteen doorgegaan naar de Reining in Wanroij.....= andere kant van de weg.

Later even het secr. gebeld of ik m'n kaart kon ophalen, want was toch nog in de buurt. En dat was geen probleem.
Bleek dat ik ook nog prijs had *\%/*, dat had ik helemaal niet verwacht!

Alleen heeft iemand de prijs al meegenomen en ze wist niet wie.....
Aangezien ik niemand ken die ook deelnemer was denk ik niet dat ik m'n zak voer nog ooit ga zien >;).
Dat is dus wel ff jammer......

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:00

wow super joh! Welke klasse startte je?
Mooie hartslagen, en idd die nertsen stallen vond die van mij ook maar niets.
Gelukkig achter 2 andere paarden aan kunnen liften dat stukje :)

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:27

Dat was inderdaad wel fijn keeyzie.
Ben blij dat Breez vrij nuchter is. Moest als 2de tijd starten en heb m'n voorgangers binnen 1 km al voorbij gereden. Had dus niemand gehad om mee te liften. Ander nadeel..... ben 7x op en af moeten stijgen voor de hekken, bruggetjes en PA :roll:, dan zou een kleiner paard wel makkelijker zijn. Kom er namelijk niet op zonder trapje :o

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:31

Ik zat als vrijwilliger bij de start en finish (als mummie haha maar ik had het níet koud ;) ).
Jou Breez was zo gaaf! Mooi beest om te zien en heerlijk zo rustig als je er mee omgaat.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:05

Haha dat had ik gelukkig thuis al goed geoefend, dus heb geen enkele keer af hoeven stappen, alleen bij de p/a dan :)! Het was bij mij meer het probleem dat is spanning overbracht op mijn paard, normaal is hij altijd de nuchterste...maar dit keer toch ook wel een beetje gespannen.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:09

Beetje zenuwen is gezond Keeyzie :D
Ga je volgend jaar ook weer starten?

Bedankt voor het compliment Merel. Ben jij de de 'mummy' op de foto. Wel respect hoor, want het was de hele dag niet warm. Vooral 's ochtends :brr:
Helaas geen foto's van de rit. Moeders was helemaal vergeten foto's te maken.

Afbeelding

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:13

ja dat ben ik :)
Ach zo als 'mummy' was het goed uit te houden hoor :) Was weer een gezellige dag.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:25

Ja spanning in gezond, zal volgend jaar wel een stuk minder zijn!
maar we hebben genoten, da's het belangrijkste. Wil volgens jaar meerdere wedstrijden gaan starten.

arrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:52

Hey! Ik heb ook meegereden met de rit. Mijn arabiertje is Mazuna's Marid.

We moesten als laatste starten dit keer. Was wel raar hoor want je kwam echt niemand tegen.... hahah
maar wel erg lekker gereden! wel veel berm helaas, mijne heeft geen ijzers dus moest wel even wat voorzichtiger zijn,
maar het bos was wel erg mooi:) ook bijzonder dat je zo door die velden van de boeren mocht rijden:P

Die nertsenboerderij vond ik zelf maar zielig....:$ ik hoorde die beestjes heel hard gillen. Ben er snel langsheen gereden.

We zijn uiteindelijk 7e geworden met een gemiddelde snelheid van 12,54 km p/u. Met de waardes 32, 58, 49 en 48.
Ik heb erg genoten van de rit en ben ook onwijs trots op mijn paardje dat we deze plek hebben kunnen bereiken:)

Op naar de volgende wedstrijd! Jammer dat het seizoen alweer voorbij is

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:52

Gefeliciteerd arrash!
Haha.... hekkensluiter ook aanwezig. ;) Ik kwam dus niemand meer voor me tegen, jij niemand meer achter je.

Mooie waarden hoor! 32 bij start, stond er een paard te slapen :z.

Hopelijk hebben ze volgend jaar een volle agenda qua wedstrijden. Lekker naar de Veluwe.

Weet niet waar jullie allemaal vandaan komen, anders kunnen we, van 't voorjaar, een keer een trainingsritje doen.
Hier in de buurt kun je echt perfect buiten rijden. 60 km aaneengesloten ruiterpad *D ..... minder dan 1% langs de weg <<)

arrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 09:45

dankjewel! jij ook goed gereden:)

Haha hij is altijd erg relaxed aan het begin van de wedstrijden. We hebben al vaak een kennismakingsrit mee gedaan voorgaande jaren en dit jaar pas officieel. Dus hij weet inmiddels wat hij kan verwachten:)

trainingritje klinkt goed! waar is het precies? wij komen uit regio Rotterdam.:)

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 12:09

Klinkt goed Psydoxy, ik kom zelf uit brabant dus dit was om de hoek :)
vind het jammer dat de wedstrijden voor mij vaak nog erg ver weg zijn...

renateschaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:28

allemaal positieve berichten ik hoop volgend jaar er ook bij te zijn

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:19

Leuk renateschaik.

Als je zin hebt in 't trainingsritje, kun je altijd mee. Eerst maar even de winter doorkomen :brr: