(neem ik aan of jij bent ontiegelijk lang
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moelly schreef:Ik heb zoveel respect voor mensen die western rijden!
Tuurlijk is het heel anders dan bijv. engels maar je kunt niet het ene 'beter' of vriendelijker noemen dan het andere (hoewel imo teveel engelse ruiters hun paard niet 'los' kunnen laten, wat ik jammer vind), of bedoel je iets anders? Als je een paar lessen neemt kun je er zelf achter komen
Britt_Mara schreef:wat een leuke pony! op foto 1 dacht ik echt dat is gewoon een paard..! maar het is een pony(neem ik aan of jij bent ontiegelijk lang
Volgens de internationale richtlijn is ze een paard en aangezien op haar stamboekpapieren letterlijk American Paint HORSE staat lijkt het me vrij duidelijk
maarja Miniature Horses/IJslanders etc zijn officieel ook paarden en daar is niet iedereen het mee eens, dus aan jou de keus
Ik ben niet heel klein trouwens
(Gave kleur!)
wij zijn nu ook steeds vaker buiten te vinden (van de winter nog meer denk ik, als de bak te hard is) dus misschien kom je me ook nog eens te paard tegen
ben benieuwd hoe madam reageert want ze begint steeds meer praatjes te krijgen, lekkere puber haha