[WN] WN: Oosterwolde zondag-the falling leafs show.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

walk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:33

Is er nog iemand die uitslagen kan vermelden of is het beter dat ik wacht tot de silver ranch ze op de site heb had willen komen maar werd verhinderd groeten aan allemaal

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 21:28

oke ik ben ook weer thuis van oosterwolde, was aan de ene kant wel balen en aan de ander kant ben ik heel tevreden.

balen de versatile viel uit omdat er maar 1 deelnemer was, ik dus Huilen peppy san in december doe jij toch wel mee he pretty please Nagelbijten / Gniffelen

en het goede was dat daisy in de amateur pleasure 2e was en de open 1e. bij de horsemanship dacht de dame dat we gingen reinen Frusty ze kreeg het dus op de heupen. maar goed over het algemeen ben ik heel tevreden.

alle anderen ook nog feliciteerd met alle behaalde prijzen. OK dan!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:41

Heb je me gemist Rina?

Sorry in december mag ik niet meedoen. Verkeerde judge.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:47

Ik ben weer terug in Leeuwarden Lachen

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen!
Ik had een beetje een off day. Ik vond van mezelf dat we onder de maat presteerden. Ik was 6 in trial, 5 in pleasure en 6 in h.m. Hij was aan het begin van de wedstrijd kalmer, dat was wel positief. De trail vond ik iets kalmer gaan als vorige keer, maar de rest was voor mijn gevoel onder de maat Scheve mond

Ik geef de schuld gewoon aan het weer Haha!

Rotherfst Tong uitsteken

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 22:51

PeppySan schreef:
Heb je me gemist Rina?

Sorry in december mag ik niet meedoen. Verkeerde judge.

JA ik heb je gemist, en is ook zo in dec. de verkeerde jury Boos! . weer geen versatile HUIL,HUIL Huilen Huilen Huilen Huilen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:51

wie is er dan jury?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 23:12

peter wittermans voor mij geen foute jury alleen voor peppy wel

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 09:45

rina schreef:
peter wittermans voor mij geen foute jury alleen voor peppy wel

oe...meer uitleg a.u.b... ik wil namelijk wel meedoen in december. Ik doe toch mee hoor!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:05

Dat is familie van mij en dan mag je niet mee rijden. Dat wil ik ook niet want dan krijg je scheve gezichten of je nu wint of verliest.
Je kan gerust mee rijden want hij is een hele goede, eerlijke judge.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:18

oooooo! oke... gelukkig geen sappige roddels over oneerlijke jury`s enzo. Ik verwacht sowieso niet veel hoor...een tinker is gewoon geen westernsportpaard en zeker die van mij niet. Ik doe mee voor de ervaring.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:57

peter is een hele eerlijke jury een haflinger is ook geen western paard maar ik heb toch veel bekers bij hem verdiend.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 00:21

dapperdier schreef:
oooooo! oke... gelukkig geen sappige roddels over oneerlijke jury`s enzo. Ik verwacht sowieso niet veel hoor...een tinker is gewoon geen westernsportpaard en zeker die van mij niet. Ik doe mee voor de ervaring.

O maar een sappige roddel heb ik nog wel voor je hoor, peter is eng...... althans als je mijn Daisy moet geloven Haha! Knipoog ze zit altijd met een scheef oog naar hem te kijken van "je blijft uit mijn buurt". maar staat hij in de inrijbak is hij lief en gaat ze bij hem schooien, paarden............

enne peter jureert zoals het hoort, niet naar paarderas maar na prestatie. dus schrijf jezelf niet af omdat je een tinker hebt. ik rijd met een KWPN-er en ook ik word naar prestatie beoordeeld.
iig veel plezier in dec. en wie weet zie ik je daar nog wel.

Trixy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 08:08

dapperdier schreef:

leuk dat je meedoet! Beginner neem ik aan, en welke onderdelen? En als jij mee doet, kunnen we Xena misschien ook overhalen!

Maar kunnen we niet alvast beter een nieuw topic starten: over de decemberwedstrijd??

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:38

Ik denk niet dat je Xena kunt overhalen... als je dat lukt krijg je van mij een lintje!

ik start een nieuw topic en vraag SM wel even om daar een kalender dinges van te maken!

O en ik pb je even trixy...

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:10

hee! Ik heb zelf kalenderding gemaakt.. vind ik knap van mezelf!