Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), lunchpakketten voor de vrijwilligers, oja vrijwilligers regelen (iemand nog zin om te komen helpen?), lint voor om de bomen...pff nog genoeg te doen maar wel leuk !!!
kim345 schreef:bobomelo schreef:Wat is het adres waar je je formulier naar toe moet sturen? zie op de website alleen een adres van waar de start is, bij het paardendal, schoonloerstraat 73.....moet hier het formulier ook naar toe?
\zie contact daar staat de mail.
Mieke_Xena schreef:Ik ga me ook opgeven zodra ik iemand heb gevonden die met me mee gaat! Of ik ga hopen of daar iemand me kan helpen inladen;)
Mieke_Xena schreef:haha oo leuke reacties! bedankt! ja inderdaad, duurt waarschijnlijk niet super lang, vooral de klep dicht als ik erin sta met het peerd, anders doet ze zo lastig als ik bij dr wegloop en de klep zit nog niet dicht.. maar dan komt het vast wel goed!
En zijn er nog mensen die nog een rijmaatje zoeken? (ben lekker voorbereid;P) of het gezellig vinden met meer? Xena en ik passen zich makkelijk aan en kunnen ook alleen verder als het toch niet past qua snelheid! alleen wel gezellig om samen te beginnen;D pb anders maar!
En de rest tot de 22e dan denk ik!