Faline schreef:Champ en ik doen voor spek en bonen mee. Vanwege mijn huidige gezondheidstoestand (heb een soort tia-achtige aanval gehad, onderzoeken lopen nog) is mijn conditie tot onder het nulpunt gedaald, dus actief meedoen zit er helaas niet in.![]()
Maar aangezien we ons toch al hadden opgegeven en het weer momenteel erg goed is, gaan we gewoon recreatief een rondje doen, waarschijnlijk tot de P/A of ik moet me al ineens erg goed voelen, dan gaan we door.
Heftig! Dapper dat je wel mee gaat doen - al is het voor spek en bonen.. Wel erg leuk, zie ik 'm eens in reallife...

.
)
Ik rij ook geregeld met van die tassen die aan beide kanten achter het zadel hangen. Op zich is dat prima te doen, vind ik. Alleen je moet geen halve liter water in de ene tas doen en een spons in de andere. Pony heeft er nooit last van gehad.
Zelfs mijn schoenen kon ik weggooien na de rit, die waren helemaal stuk aan de binnenkant erna.
regen okee, maar onweer zou wel een beetje too much zijn..
) en in het bos heb je nog beschutting van bomen, maar onweer wordt ik ook niet zo heeul erg blij van